کاشت نهال در اداره آموزش و پرورش کاشمر

کاشمر (پانا) - با حضور تعدادی از مسئولین مراسم غرس نهال به مناسبت روز درختکاری در محوطه آموزش و پرورش کاشمر انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کاشت نهال در اداره آموزش و پرورش کاشمر

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: روز درختکاری را تبریک می‌گویم. روز بسیار حائز اهمیتی است. البته معنایش این نیست که فقط پانزده اسفند به فکر کاشت نهال و درخت باشیم، بلکه معنایش این است که یک بار دیگر نسبت به محیط زیست از جمله پوشش گیاهی، درختان و جنگل‌ها توجه داشته باشیم و بازنگری کنیم ببینیم چگونه باید از محیط زیست حراست کنیم.

طاهریان افزود: امروز حیات و ممات ما وابسته به محیط زیست است. محیط زیست دیگر مسئله‌ای تشریفاتی و فرعی نیست. امروز اگر محیط زیست ما دچار مشکل شود، سلامت مردم، جامعه، مسائل اجتماعی و حتی امنیتی ما در معرض خطر قرار می‌گیرد.

وی گفت: به ایام نوروز نزدیک تر می‌شویم. در ایام نوروز که مردم مسافرت می‌روند یک بار دیگر درباره محیط زیست بیندیشند و اینکه هرکسی می‌خواهد چه سهمی در احیای محیط زیست داشته باشد و چه اقدامی انجام دهد که جلوی تخریب محیط زیست گرفته شود.

در ادامه عفت اولیایی کارشناس سلامت از کاشت ۲ هزار درخت بمناسبت هفته درختکاری خبر داد و گفت: تعداد ۵۰۰ نهال رایگان مثمر و غیرمثمر در دبیرخانه محیط زیستی شهاب برای مدارس در حال توزیع است.

اولیائی افزود: ۱۵۰۰ نهال هم در هفته درختکاری در اردوگاه کاشته می شود.

وی از پویش هر دانش آموز، کاشت یک درخت، خبر داد و از دانش آموزان خواست تا عکس کاشت نهال را به دبیرخانه بفرستند و جایزه بگیرند.

در ادامه زنگ درختکاری توسط ریاست شبکه بهداشت مجتبی قائمی و علی طاهریان ریاست آموزش و پرورش نواخته شد و در محوطه اداره چند نهال نیز کاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار