مدیرکل آموزش و پرورش شهرستا‌های استان تهران

برگزاری دوره آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب به ابتکار آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستا‌های استان تهران از برگزاری دوره آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب به ابتکار آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج) قم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب به ابتکار آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی در تشریح این خبر گفت: این دوره تخصصی با حضور اساتید مطرح کشوری برای معلمانی که صلاحیت تدریس دوره گام دوم انقلاب اسلامی را کسب کرده‌اند، برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این دوره از تاریخ ۱۴ الی ۱۶ اسفند ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مخاطب خاص بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، توانمندی در جهت تبیین اهداف و چشم‌انداز آینده برای جوانان و دانش‌آموزان نیاز به مهارت برقراری ارتباط مستمر همراه با القاء حس مسولیت‌پذیری به ایشان را دارد.

سید مجتبی هاشمی بیان کرد: این بیانیه راهبردی است برای نهادینه کردن آرمان‌های بلند نظام بر مبنای دستاوردهای چهل ساله اول انقلاب، بنابراین تحقق مفاد این بیانیه نیازمند شناخت واقعی نسبت به زمان و توانمندی‌های کشور برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار