حمایت مرکز رشد واحدهای فناور از ایده‌های دانش‌آموزی در شیروان

شیروان (پانا) - مرکز رشد واحدهای فناور شیروان وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور از ایده‌های دانش‌آموزان این شهرستان حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت مرکز رشد واحدهای فناور از ایده‌های دانش‌آموزی در شیروان

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان شیروان گفت: این مرکز از همه مخترعین به ویژه دانش آموزانی که دارای ایده های نوآورانه، با قابلیت تجاری سازی باشند، با عضو گیری، انجام مشاوره، آموزش، منتورینگ (راهنمایی) کسب و کار، اختصاص کارگاه و دفترکاری و کارهای تسهیل گری و پرداخت تسهیلات به صورت مستقیم از طریق صندوق و معرفی به سایر بانک ها و ارگان ها، مورد حمایت خدمات پارک علم و فناوری قرار می دهد.

سید مصطفی مرتضوی افزود: مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان شیروان در سال ۱۳۹۲ افتتاح و تاکنون ۴۵ شرکت تحت حمایت این مرکز هستند که از این تعداد ۴۰ شرکت، جهت دریافت تسهیلات ۳۰ تا ۴۰ میلیونی، به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه از این نوع مرکز در شهرهای بجنورد، اسفراین و مانه سملقان نیز وجود دارد گفت: ساعت کاری این مرکز همه روزه از ساعت ۷ و نیم صبح تا ۱۵ و سی دقیقه بعدازظهر است و همه مدیران مدارس شهرستان شیروان می توانند با برنامه ریزی لازم، جهت بازدید دانش آموزان خود از شرکت های تحت حمایت این مرکز با شماره تلفن های 09151864485 و همچنین شماره مرکز 05836241671 هماهنگ کنند.

مرتضوی افزود: در کانون شکوفایی خلاقیت این مرکز، به دانش آموزانی که ایده های نو دارند، جهت ساخت نمونه کوچک ایده آنان، تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان شیروان شرکت های مورد حمایت توسط این مرکز را جهت آشنایی مخترعین، دانش آموزان و شهروندان اعلام کرد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار