دور هم جمع شدن دانش‌آموزان شهید مالکی ناحیه 2 کرج بعد از ۵۰ سال

کرج (پانا) - دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی شهید مالکی ناحیه 2 کرج بعد از ۵۰ سال دور هم جمع شدند و خاطراتشان را دوباره زنده کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دور هم جمع شدن دانش‌آموزان شهید مالکی ناحیه 2 کرج بعد از ۵۰ سال

از آخرین باری که در قامت دانش آموز پشت همین میز و نیمکت های چوبی دوستی و رفاقت را تمرین می کردند،حالا ۵۰ سال بعد از آخرین زنگ، اگرچه درس ریاضی و علوم را از یاد برده اند و گرد پیری روی چهره شان نشسته، اما نمره رفاقت شان هنوز ۲۰ است.

دانش آموزان دهه۵۰ دبستان شهید مالکی کرج به یاد روزهای شیرین مدرسه دور هم جمع شدند.

مثل دوران شیرین مدرسه، بزرگمهر ناظم مدرسه سال ۵۰ شهید مالکی، از دانش آموزان می خواهد زودتر وارد کلاس شوند، فرقی ندارد ۵۰ سال از آن روزها گذشته و حالا همه شان مو سفید کرده اند. در و دیوار مدرسه میز و نیمکت ها و حیاطی که یک روز شاهد شور و نشاط جوانی شان بود، دوباره خنده های شیطنت آمیز و بازیگوشی های دوران کودکی را به سرشان می اندازد.

برخی از دانش آموزان در برخورد اولیه با ناظم مدرسه خود پس از سالها نمی توانستند جلوی اشکهای خود را بگیرند، دستبوسی و خوش و بش دانش آموزان با ناظم دیدنی بود، حیاط مدرسه قدیمی پر شده بود از بازار حال و احوالپرسی یاران قدیمی، حالا دیگر بیشتر دوستان دهه ۵۰ آمده بودند و با نواختن زنگ مدرسه توسط ناظم مراسم صبحگاه آغاز شد.

دانش آموزان با ظاهری متفاوت نسبت به ۵۰ سال قبل در صف ایستاده بودند. موهای سپید آنان و به صف شدن در حیاط مدرسه حال و هوایی خاص داشت.

همه دانش آموزان وقتی خانم رسولی(مادر مدرسه) را دیدند با شور و شوق دورش حلقه زدند و به احوالپرسی و مرور خاطرات پرداختند.

این برنامه با هدف دورهمی دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۳۵۰ برگزار شد.

در این برنامه ولی احمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج هم حضور داشت و از همه این عزیزان تجلیل کرد.

خبرنگار؛ سید نبی بیناپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار