علیرضا کریمیان:

موسسات خیریه نقش بسزایی در توانمندی افراد نیازمند جامعه دارند

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش شهرتهران از بنیادخیریه پوشاک فجربازدید و بر اهمیت نقش موسسات خیریه در توانمندی افراد نیازمند جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
موسسات خیریه نقش بسزایی در توانمندی افراد نیازمند جامعه دارند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این ‌بازدید با تاکید بر اهمیت فعالیت های موسسات و بنیادهای خیریه و نقش آنها در کمک به افراد کم توان جامعه، گفت: عملکرد این سازمان ها می‌تواند با جذب مشارکت های مردمی در حل بخشی از مشکلات نیازمندان تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت کمک به همنوعان و نیازمندان در آیات و روایات، ‌ادامه داد: خدمت بی منت موهبتی الهی است که شامل حال بندگان خوب خدا می شود و هر کس که به این مهم به اندازه توان خود بپردازد می تواند نقش موثری در جامعه داشته باشد.
کریمیان خاطرنشان کرد: سازمان ها و بنیادهای مردم نهاد خیریه با کمک ظرفیت های خیرین جامعه می‌توانند کارهای زیادی را در این زمینه ‌انجام دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه بر محرومیت زدایی از دانش آموزان هدف و توسعه همکاری های خیراندیشانه تصریح و از تلاش‌های مدیران و دست اندرکاران پوشاک خیریه فجر و نیز خیرینی که همواره در راه خدمت به ایران به یاری هموطنان خود اقدام می‌کنند، تقدیر کرد.
همچنین در بازدید انجام شده از نمایشگاه پوشاک خیریه فجر، مدیرعامل این خیریه اعلام کرد: بنیاد خیریه پوشاک فجر برای همکاری با آموزش وپرورش شهر تهران، در راستای تأمین پوشاک دانش آموزان بی بضاعت آمادگی کامل دارد.
وی با اشاره به این مطلب که خدمت رسانی در این خیریه کاری است برای رضای خدا و از روی صفای دل، با تقدیر از حمایت های کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از حضور مدیران مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران در محل این خیریه قدردانی کرد.
گفتنی است این موسسه خیریه، طبق حدیث شریف نبوی که حضرت رسول اکرم فرموده اند: هر کس سیر باشد و برادرش گرسنه، به خدا ایمان نیاورده است و هر کس پوشیده باشد و برادرش عریان، نیز به خدا ایمان نیاورده است، را وجهه همّت خویش قرار داده، و همه ساله با یاری گرفتن از دل های رئوف و دست های کریم و خیرین نیک اندیش، محبت و مهربانی را معطر به عطر معنویت اهل ایمان کرده و کمر همّت برای رفع نیازهای محرومان آبرومند بسته است، تا برخی نیازمندی های اقشار جامعه به ویژه کودکان نیازمند را برطرف کنند.
شایان ذکر است مدیران مدارس و روسای انجمن های اولیا و مربیان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تهیه پوشاک با شماره تلفن های 88989848 و 88964861 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار