مدیر آموزش و پرورش کلات:

هر فرد رشد یافته‌ای در امر تربیت می‌تواند فرد موفقی در آموزش هم باشد

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات عنوان کرد هر فرد رشد یافته‌ای در امر تربیت می‌تواند فرد موفقی در آموزش هم باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
هر فرد رشد یافته‌ای در امر تربیت می‌تواند فرد موفقی در آموزش هم باشد

به مناسبت هفته تربیت اسلامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات به همراه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و جمعی از کارشناسان اداری این مدیریت با حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسن تسلیخ امام‌جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک‌ هفته تربیت اسلامی ماموریت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش دانست و تشریح کرد: هر فرد رشد یافته ای در امر تربیت می تواند فرد موفقی در آموزش هم باشد. موضوعات تربیتی به جد توسط همکاران ما در حوزه ستادی و مدارس دنبال می شود.

وی اظهار کرد: سه برنامه شاخص محفل انس با قرآن به صورت سراسری در سطح شهرستان، دیدار با خانواده شهدای شهرستان در یک روز توسط همه مدارس، جشن متمرکز تکلیف برای بیش از ۴۰۰ دانش آموز دختر به همراه مادرانشان در سه حوزه کلات، لایین و زاوین در سال جاری صورت‌ گرفت که تاثیرگذاری بسیار خوبی بر دانش آموزان داشت.

پروانه افزود: در سال جاری آموزش و پرورش شهرستان توفیقات بسیار خوبی در حوزه پرورشی در سطح استان و کشور بدست آورد که همه اینها حاصل تلاش همکاران ما در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و مربیان شهرستان بوده و جا دارد از همه عزیزانی‌که ما را در پیشبرد اهدافمان یاری داشته و دارند تقدیر کنیم.

در ادامه محمود طوسی بابارمضانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت به تشریح اقدامات و توفیقات بدست آمده در این حوزه پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار