مجمع مشورتی پیشکسوتان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در اردبیل تشکیل می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از تشکیل مجمع مشورتی پیشکسوتان سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مجمع مشورتی پیشکسوتان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در اردبیل تشکیل می‌شود

رضا قاسمیان ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در گفت و گوی ویژه خبری باصدا و سیمای مرکز استان با علام این خبر افزود: این مجمع با هدف استفاده از تجارب ارزشمند فعالان بخش های مختلف که در گذشته کارهای تاثیرگذاری در استان انجام داده اند، تشکیل می شود.

وی بیان کرد: برای توسعه استان باید با عزم جمعی اقدام کنیم و در این راستا، تیم جدید استانداری اردبیل از مشورت این پیشکسوتان استقبال می کند.

معاون استاندار اردبیل از انتخاب اکثریت فرمانداران استان خبر داد و افزود: در انتصاب مدیران نیز تلاش می شود با همدلی، وحدت و تعامل جریان انقلابی انواع فرصت های خدمتگزاری شناسایی و تصمیم گیری شود.

قاسمیان با تاکید بر همدلی در بین مردم استان، اظهار کرد: اکنون وقت انتقاد نیست و با توجه به اینکه دولت حاضر هنوز بطور کامل مستقر نشده، لازم است همه با هم فرصت‌ها و تهدیدات را شناسایی و با فهم مشترک و تمرکز بر آنها، رو به جلو حرکت کنیم.

وی به رویکردهای دولت جدید در سطح ملی و محلی اشاره کرد و افزود: رویکرد دولت جدید استفاده از فرصت های داخلی و خارجی بوده و در این خصوص اقدامات مختلفی از جمله رایزنی با همسایگان برای استفاده از ظرفیت های همدیگر انجام شده است.

معاون استاندار اردبیل ادامه داد: تلاش برای اجرای بارانداز ریلی در راستای ایجاد مسیر ترانزیتی، رایزنی برای کشت فرا سرزمینی و استفاده از ظرفیت های طرفین برای کشاورزی فراسرزمینی از جمله اقدامات مهم بوده است.

قاسمیان گفت: رویکرد مردمی بودن از دیگر رویکردهای میدانی دولت بوده که در سطح استان نیز ملاقات حضوری با هزاران نفر از مردم استان انجام شده و مشکلات آنان نیز دسته بندی و پیگیری می شود.

وی دیگر رویکرد دولت جدید را تعامل با سایر قوا از جمله مقننه و قضائیه عنوان کرد و این تعاملات را در پیشبرد امور و خدمات ارائه شده حائز اهمیت دانست.

معاون استاندار اردبیل در ادامه یکی دیگر از رویکردها را روش مدیریتی مسئله‌محور عنوان کرد و افزود: تمرکز روی مسائلی چون بیکاری از جمله رویکردهای مهم استان بوده که در این راستا مسوولان ارشد استان برای معرفی ظرفیت ها با برگزاری نشست هایی با سرمایه گذاران توانمند، در تلاش هستند.

قاسمیان ایجاد ظرفیت برای حضور سرمایه گذاران را از دیگر برنامه های دولت در استان عنوان کرد و گفت: در این خصوص اقدامات مهمی از جمله جذب اعتبارات برای تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های اصلی، انجام شده تا جذابیت سرمایه‌گذاری در استان بالا رود.

وی با بیان اینکه توسعه استان نیازمند رشد جهشی و حرکت جهادی است، همراهی فعالان فرهنگی و مردم را در توسعه فرهنگی و حفظ شخصیت فرهنگی استان برای زمینه سازی حضور سرمایه گذاران مورد تاکید قرار داد.

معاون استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از زیباترین استان‌ها و دارای تمدن غنی فرهنگی و مذهبی بوده و نباید با تبلیغات منفی و بزرگنمایی برخی اتفاقات و حوادث کوچک، شخصیت جذاب استان مخدوش شود.

قاسمیان افزود: القای این موضوع که مسوولان با تبعیض در حال خدمت به شهرستانی خاص هستند، موجب واگرایی شده و از این واگرایی کل استان به صورت جمعی متضرر می شود. ایجاد واگرایی در بین شهرستان‌ها سم مهلکی برای استان محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار