مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر:

اردوگاه کاشمر را برای آیندگان حفظ می‌کنیم

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر تاکید کرد هدف این است که اردوگاه کاشمر در بهترین نقطه شهرستان ساخته شود تا بتوان آن را برای آیندگان حفظ کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه کاشمر را برای آیندگان حفظ می‌کنیم

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در جمع مربیان و معاونین پرورشی مدارس، ضمن تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: با توجه به اینکه ما در شرایط حساسی در آموزش و پرورش قرار داریم و محدویت های کرونایی و مشکلات اقتصادی و تعطیلی مدارس شرایط خاصی برای آنها فراهم کرده است که باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی، روانی و عاطفی شده است. بنابراین در این شرایط وظیفه شما مربیان و معاونین پرورشی بسیار سنگین است و حتی لازم است همه ما با حساسیت بالاتری در مسائل پرورشی ورود پیدا کنیم‌.

وی افزود: در شهرستان کاشمر اقدامات اساسی و زیر ساختی بسیار خوبی در حوزه پرورشی و تربیت بدنی انجام شده است، از جمله می توان به ساخت اردوگاه دانش آموزی اشاره کرد. با وجود مشکلات شدید مالی در اردوگاه بیش از ۵ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز هزینه شده است و هدف ما این بوده که این اردوگاه را در بهترین نقطه شهرستان بسازیم که بتوانیم برای آیندگان حفظ کنیم، همچنین استخر سرپوشیده دانش آموزی که حدود یازده سال پیش سوله آن بنا شده بود، تا الان با کمک خیرین این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

در این برنامه حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: اگر تربیت فراموش شود همه موارد فراموش می شود. مقام معظم رهبری می فرمایند: اگر صرف نگاه به آموزش باشد و از پرورش فراموش شود یک نسل تباه شده است، درگیر بعضی از مطالب بشویم که نه در حال و نه در آینده تاثیر چندانی نداشته باشد و بسیاری از عناصر تربیتی غفلت کرده ایم، این آسیب زا است و فعالیت شما مربیان و معاونین پرورشی چندان سخت می کند.

وی گفت: ما در طول این دو سال با وجود ویروس کرونا موفقیت های زیادی را در داخل کاشمر شاهد بودیم، در مسابقات فرهنگی، هنری ۶۲ مقام استانی و ۱۲ نفر راه یافته به کشور داشتیم، در پرسش مهر سال گذشته، ۱۷ مقام استانی، در کانون های فرهنگی و هنری ۲۴ مقام استانی، در مسابقات قرآن، عترت و نماز ۲ مقام کشوری و قسمت پسران ۲۲ مقام استانی و دختران ۱۳ مقام استانی داشتیم و همچنین در بحث خبرنگار پانا، مقام کشوری داشتیم و در کشور خبرگزاری پانا، کاشمر بسیار شکوفا شده و یکی از موفق ترین گروه هایی است که در شهرستان کاشمر فعالیت می کند.

ناصری افزود: در قسمت فرهنگیان مسابقات قرآن، عترت و نماز دارای ۷ مقام استانی و ۲ مقام کشوری داشتیم، امسال در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری، ۲۲ مقام استانی داریم و ۱۳ نفر مستقیم به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش، کاشمر بیان کرد: در درس تفکّر و سبک زندگی دوستان ما در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب دو مقام کشوری شدند، امسال هم در بحث طرح درس نویسی، درس تفکر و سبک زندگی دو برگزیده کشوری داریم، همچنین بیش از ۴۰ گفتمان دینی در مدارس برگزار شده است و در کنار همین گفتمان انقلاب به مناسبت دهه فجر در مدارس مختلف برگزار شده است.

ناصری در پایان از مربیان و معاونین پرورشی به خاطر تلاش های فروان تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار