رو نمایی از اولین نرم‌افزار دانش‌آموزی بیانیه گام دوم انقلاب در پژوهش‌سرای آفرینش

تهران (پانا) - اولین نرم‌افزار دانش‌آموزی بیانیه گام دوم انقلاب در راستای توسعه گفتمان‌سازی و با هدف آشنایی، توسعه و تبیین متن و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد بستری مناسب برای نقش شناسی دانش‌آموزان آموزش و پرورش منطقه 4 تولید و رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رو نمایی از اولین نرم‌افزار دانش‌آموزی بیانیه گام دوم انقلاب در پژوهش‌سرای آفرینش

آیین رونمایی از اولین نرم افزار دانش آموزی بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش منطقه ۴ برنامه با حضور مسئولین منطقه محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، شهاب روزبهانی؛ معاون آموزشی منطقه و تعدادی از مدیران مدارس به نمایندگی از همکاران مدیر و جمعی از دانش آموزان که به صورت زنده بیانیه خوانی کردند برگزار شد.

در این مراسم که به همت پژوهش سرای آفرینش برگزار شد؛ اولین نرم افزار دانش آموزی بیانیه گام دوم انقلاب در راستای توسعه گفتمان سازی و با هدف آشنایی، توسعه و تبیین متن و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد بستری مناسب برای نقش شناسی دانش آموزان تولید و رونمایی شد.

بیانیه گام دوم انقلاب به‌ عنوان یک بیانیه راهبردی و استراتژیک مسیرهای راهبردی حرکت انقلاب را برای همه ما مشخص کرده است. طبق این بیانیه محرک‌های این مسیر جوانان هستند. تاکید و اصرار مقام معظم رهبری بر تربیت نیروهای خلاق، باانگیزه، مومن و متعهد برای تحقق این بیانیه است. جوانان و نوجوانان نقش اساسی و انکارناپذیر در تحقق اهداف بیانیه و رهنمودهای رهبر معظم دارند.

بر همین اساس در آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران پژوهش سرای آفرینش اقدام به اجرای برنامه های متنوع در راستای گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی و خوانش بیانیه گام دوم و پژوهش های علمی در بین دانش آموزان کرده است و جهت دسترسی و بهره مندی مناسب تر آن را در قالب اپلیکیشن بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان «دانش آموزان و بیانیه گام دوم انقلاب» تولید کرده است که در آن علاوه بر «متن اصلی بیانیه رهبری»، «میثاق نامه دانش آموزان با بیانیه گام دوم، خوانش متن بیانیه که با خلاقیت و زیباخوانی توسط دانش آموزان و همکاران علاقمند انجام شد که طی فراخوانی به پژوهش سرا ارسال شده است، ضمن بررسی تعدادی از آنها بر اساس محورهای اصلی بیانیه انتخاب و در قسمتی از نرم افزار با عنوان «بیانیه خوانی» درج شده است.

همچنین در بخش بعدی که با عنوان «بیانیه پژوهی» طراحی شده که در این بخش _بیانیه پژوهی ۱ که در آن مطالعه و تحقیق انجمن علمی دانش آموزی سفارشات رهبری درج شده است _بیانیه پژوهی ۲ که محورهای بیانیه ذکر شده_ تبیین علمی محتوا_نقش آفرینی دانش آموزان _ نقش جوانان و نوجوانان در تحقق اهداف _ روند پژوهی چهل سالگی _تبیین ظرفیت های علمی، پژوهشی بارگذاری شده است.
در بخش های بعدی «کلیپ ها»، «موشن گرافی»، «عکس نوشته ها»و «اینفوگراف ها»،«بایدها و نبایدهای بیانیه» و در نهایت «وظیفه ما» در قبال بیانیه گام دوم و سایر مطالب و محتواهای کاربردی و علمی ویژه جوانان و نوجوانان درج شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار