سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان:

اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم، بانشاط، فعال و پویا داشته باشیم باید در مسیر تربیت صحیح حرکت کنیم

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: آموزش وسیله‌ای برای تربیت است، تربیت اصل و زیربنای همه هستی بوده و از همین راه می‌شود به مراتبی از حیات طیبه رسید که در این صورت انسان‌ها خدایی می‌اندیشند، خدایی فکر می‌کنند و خدایی اقدام خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم، بانشاط، فعال و پویا داشته باشیم باید در مسیر تربیت صحیح حرکت کنیم

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج حسین خرازی و همچنین گرامی داشت آغاز هفته تربیت اسلامی و تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی به دست شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: تربیت از دیدگاه اسلام سنگ بنای زندگی است، اگر بخواهیم در راستای اهداف الهی قدم برداریم اولین اقدام ما تربیت صحیح خواهد بود و اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم، بانشاط، فعال و پویا داشته باشیم باید در مسیر تربیت صحیح حرکت کنیم.

وی افزود: آموزش وسیله‌ای برای تربیت است، تربیت اصل و زیربنای همه هستی بوده و از همین راه می‌شود به مراتبی از حیات طیبه رسید که در این صورت انسان‌ها خدایی می‌اندیشند، خدایی فکر می‌کنند و خدایی اقدام خواهند کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: آغاز این هفته را به همه مربیان و همکاران فرهنگی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، باید در همین روزها یاد خاطره شهیدان گران‌قدری که در عرصه تعلیم‌وتربیت فعال بودند را گرامی بداریم؛ آن شهیدان علم و تربیت را آموختند و با عمل و اقدام خود درس ایستادگی، ایثار و شهادت را به دانش‌آموزان یاد دادند.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ادامه داد: باهمت آن شهیدان، دانش‌آموزان هم در همان مسیر حرکت کردند که ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و هزاران شهید معلم نشان از همین موضوع است. تربیت اسلامی و دینی اساس و پایه زندگی است و هر جامعه‌ای که بخواهند به‌مراتب عالی توسعه برسد باید در همین مسیر حرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار