مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد:

آموزه‌های آموزشی و پرورشی با هم پیوند خورده‌اند

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد طی نشستی با مدیران مقطع متوسطه دوم در محل مجتمع رفاهی جنت هفته تربیت اسلامی را گرامی داشت و تاکید کرد آموزه‌های آموزشی و پرورشی با هم پیوند خورده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزه‌های آموزشی و پرورشی با هم پیوند خورده‌اند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ،ضمن گرامیداشت آغاز هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی به اهمیت جایگاه تربیت دینی در فرهنگ و جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: در روند تعلیم و تربیت، پرورش دانش آموزان بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ،باید مورد توجه مدیران قرار گیرد بطوریکه آموزه های آموزشی و پرورشی با هم پیوند خورده و اهداف آموزش و پرورش ارتقاء یابد.
موسی علی نیا در ادامه گفت: با توجه به حجم اطلاعات فضای مجازی و تاثیرگذاری آن در روند تربیت دانش آموزان، نقش مدیران در صحنه های تربیتی بسیار پر رنگ تر، جلوه کرده که مدیران باید با آگاهی کامل و هدفمند ،پاسخ های عقلانی برای دانش آموزان داشته باشند و با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه ،فعالیت های آموزشی و تربیتی را انجام دهند تا دانش آموزانی شایسته و در تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت شوند.
منصور محمدپور، معاون متوسطه آموزش وپرورش بجنورد در ادامه، ضمن تحلیل و بررسی میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه دوم، بر حفظ افزایش کیفیت آموزشی در فضای مجازی تاکید کرد.

خبرنگار: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار