به مناسبت هشتم اسفند

شناسایی و کشف استعدادهای دانش‌آموزان، راهنمایی و کمک به پرورش آن وظیفه امور تربیتی است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه 6 در پیامی روز تربیت اسلامی را به جامعه فرهنگیان فهیم و شریف منطقه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و کشف استعدادهای دانش‌آموزان، راهنمایی و کمک به پرورش آن وظیفه امور تربیتی است

در متن پیام حمید ضیاء پور آمده است: با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل (ره) و شهیدان رجایی و باهنـر، بنیان‌گذاران نهاد امور تربیتی و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و درود بر فرهنگیان شریف منطقه 6 تهران؛ مناسبت ها فرصتی مغتنم هستند برای یادآوری روزهای مهم و ارزشمند، روزهایی به یاد ماندنی که در فرهنگ هر کشوری ماندگار شده است.

هشتم اسفند یکی از این روزهای ماندگار است. ماندگاری این روز به وسعت ماندگاری جایگاه عالی تعلیم و تربیت است. سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی، این یادگاری گرانقدر از شهیدان رجایی و باهنر بهانه خوبی است برای یادآوری اهمیت تربیت اسلامی و انقلابی و جایگاه گرانقدر آن در نظام آموزش و پرورش، احترام به این روز و مربیان گرانقدر، با توجه به هجمه ها و تلاش های دشمن در فضای مجازی و تهاجم فرهنگی که امروزه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را مورد هدف قرار داده و دشمن تمام توانایی خود را به سمت تربیت بکار بسته است. واجب است طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، همکاران فرهنگی به ویژه همکاران تربیتی بیش از پیش در این حوزه تلاش کرده و ماموریت خودشان را انجام دهند تا فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم. آنچه امروزه در جامعه نیاز است تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی است. در واقع احترام به تربیت به عنوان یک پدیده الهی است که در وجود نازنین پیامبران و اولیای الهی متجلی شده است و چه افتخاری بالاتر از اینکه گام در راهی نهیم که اولیای خوب خدا در آن گام نهادند.

شناسایی و کشف استعدادهای شگرف دانش آموزان، راهنمایی و کمک به پرورش این استعداد ها تا به بار نشستن آنها کاریست شگرف و متعالی که تنها از مردان و زنان متعهد و دلسوز و مربیان آگاه و ایثارگر بر می‌آید.

آینده سازان فردای این کشور باید با امید و اعتقاد، روزهای روشنی را رقم بزنند و این ممکن نیست مگر با دانش همراه با تعهد و اعتقاد به خوبی ها و نیکی ها و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری صورت خواهد پذیرفت.

اینجانب ضمن تبریک این روز مبارک و هفته گرامیداشت امور تربیتی به تمام عزیزان دلسوز و فداکار و همکاران ارجمندم در حوزه پرورشی و تربیت بدنی، از خداوند بزرگ سلامتی و توفیقات روز افزون شما را برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی و تربیت دانش آموزانی در تراز این نظام متعالی از خداوند خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار