وزیر آموزش و پرورش:

باید تعصب هویتی داشته باشیم

تبریز(پانا)- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید تعصب هویتی داشت، به اهمیت فعالیت‌های دانشجو معلمان و طراحی الگو توسط آنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
باید تعصب هویتی داشته باشیم

یوسف نوری در نشست صمیمی خود با نمایندگان دانشجو معلمان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز، خطاب به این قشر از جامعه عنوان کرد: من از شما دانشجویان الگو می خواهم چون شما می‌توانید. شما فرد واحد نیستید، شما امت هستید، پس هر کجا رفتید تشکیلات درست کنید و بعد الگویی را طراحی و اجرا کنید. برای اثبات خدا الگو در بیاورید. توحید ما ضعیف است، چون الگوی کاملی نداریم.

وی افزود: تحول، به یک مرتبه ایجاد نمی‌شود بلکه جوانان باید آن را انجام دهند. اگر جوانان به یکدیگر حسادت داشته باشند، پیشرفتی حاصل نمی شود. باید به جای نگاه کردن به فرد به موضوع نگاه کنید.

وی ادامه داد: ما افراد قوی داریم ولی هیچ موقع یک جا جمع نمی‌شویم. هرکجا که درس می‌دهید و هرچه درس می‌دهید باید یکجا جمع شوید و الگو و طرح بسازید‌ و تبیین را بعد از یک خدمت به مردم انجام دهید و در آن زمان جهاد تبیین اتفاق مبفتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد و گفت: قبله مدرسه در دنیای امروزی زیست بوم کارآفرینی است. باید تعصب هویت داشته باشیم نه تعصبی که جهالت به همراه دارد. مثلا روی همین دانشگاه فرهنگیان تعصب جدی دارم. امسال هم در قانون بودجه برای سال آینده بودجه ای تعیین کردیم و در تربت حیدریه قول ساخت یک دانشگاه را دادیم و امیدواریم با کمک شما نیروهای جوان و متفکر، موفقیت های روزافزونی را کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار