وزیر آموزش و پرورش در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و نخبگان فرهنگی:

دولت مردمی از اولین روزهای کاری پیگیر مطالبات فرهنگیان است

تبریز (پانا) - وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به نتیجه رسیدن طرح رتبه‌بندی گفت دولت مردمی و شخص رئیس‌جمهور از اولین روزهای کاری پیگیر مطابات فرهنگیان و اجرای رتبه‌بندی است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دولت مردمی از اولین روزهای کاری پیگیر مطالبات فرهنگیان است

یوسف نوری در نشست صمیمی با جمعی از بازنشستگان و نخبگان فرهنگی استان ضمن پاسخگویی به سوالات آنها گفت به عنوان یک خادم دستگاه تعلیم و تربیت وظیفه خود می دانم پیگیر مسائل و مشکلات معلمان باشم و از اولین روزهای روی کار آمدن دولت مردمی، شخص رئیس جمهور پیگیر مطالبات فرهنگیان و اجرای کامل طرح رتبه بندی بودند و دولت فقط برای سال 1401 در اجرای طرح رتبه بندی 25 هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است که نیازمند انعکاس و شفاف سازی این پیگیری ها و اقدامات بین جامعه بزرگ فرهنگیان هستیم.

وزیر آموزش و پرورش، آزمون استخدامی را بهترین راه برای جذب نیروی نیازمند دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی ها و مجوز اخذ شده اموال مازاد وزارت جهت استفاده در سایر حوزه های آموزشی و پرورشی صرف خواهد شد و به جدیت در کنار پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت پیگیر امور رفاهی شاغلین و بازنشستگان هستیم.

وی با اشاره به انتقاد کاربران از سرعت بارگذاری محتوا در شبکه شاد عنوان کرد: با تفاهم نامه برون سازمانی با وزارت ارتباطات زیرساخت های این شبکه ملی آموزشی که حاصل توان جوانان داخلی است، تقویت خواهد شد و امروز باید با نگاه به دستاوردهای جوانان این سرزمین در زمینه های مختلف علمی از تولیدات بومی حمایت کرد.

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در ادامه این نشست با اشاره به پرداخت های ۳ ماهه اخیر در سرانه آموزش و پرورش گفت: پیگیری منابع مالی صندوق فرهنگیان از اقدامات خوب وزیر محترم است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: همکاران فرهنگی استان در دو سال اخیر نه تنها از جان و مال خود گذشتند بلکه سلامت و آرامش خود را نیز فدا کردند تا چراغ علم و دانش آموزان در فضای حقیقی و مجازی را روشن کنند.

وی ادامه داد: آنها شبانه روز تلاش کردند تا کمبود نیروی انسانی به چشم نیاید. در استان آذربایجان شرقی نزدیک به ۵۰ هزار بازنشسته داریم و ۵۵ هزار همکار شاغل فرهنگی مشغول تعلیم و تربیت ۸۵۰ هزار دانش آموز و نوآموز هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار