مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی :

تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان باعث توسعه پایدار می‌شود

دشتی (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی در نشست شورای آموزش و پرورش دشتی گفت نتیجه سرمایه‌گذاری در زمینه کلاس‌های کنکور توسعه پایدار شهرستان است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان باعث توسعه پایدار می‌شود

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی با دستور کار طرح نخبه پروری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و همچنین برنامه های بزرگداشت هفته تربیت اسلامی با حضور اعضای شورا در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با بیان اینکه کنکور سنگ محکی است که عملکرد ۱۲ ساله آموزش و پرورش را با آن می سنجند اظهار کرد: خوشبختانه نتایج چند سال گذشته کنکور در شهرستان دشتی از ظرفیت های بالقوه و بالفعل زیادی در این زمینه نشان دارد و بحمدالله دانش آموزان با رتبه های درخشانی در بهترین رشته ها و دانشگاه‌های معتبر کشوری قبول شده‌اند.
عبدالمهدی شریف نژاد تصریح کرد: ما طرحی در حال اجرا داریم که دانش‌آموزان را از همان پایه ششم ابتدایی برای کنکور آماده می‌کند و این طرح به حمایت مالی از جانب سازمان‌ها خیرین و اولیا نیاز دارد.
شریف نژادخاطرنشان کرد: این طرح علاوه بر آماده سازی دانش آموزان برای کنکور مزایای دیگری از جمله ارتقاء میانگین نمرات امتحانات نهایی نیز دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به ۸ اسفند و هفته بزرگداشت تربیت اسلامی از زحمات همه مربیان و معاونان پرورشی و به طور ویژه از تلاش های سید نظام الدین حسینی معاون سابقه این مدیریت تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار