رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن:

حضور تیم‌های ملی دیگر کشورها در ایران، باعث انگیزه و روحیه ورزشکاران ایرانی می‌شود

رودهن (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن، حضور و برگزاری مسابقات تیم‌های دیگر کشورها در کلیه رشته‌های ورزشی در ایران را، باعث انگیزه و روحیه ورزشکاران ایرانی و پیشرفت‌آن‌ها برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور تیم‌های ملی دیگر کشورها در ایران، باعث انگیزه و روحیه ورزشکاران ایرانی  می‌شود

محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن در گفت و گو با پانا پیرامون اردوی تیم‌ملی کبدی جوانان عراق در رودهن گفت: تیم ملی کبدی عراق که جهت برپایی اردویی وارد ایران شدند، در رودهن مستقر شدند. دعوت از این تیم توسط هیئت کبدی استان تهران صورت گرفت و با درخواست هیئت کبدی رودهن، این شهر میزبانی را بر عهده گرفت.

وی افزود: دو دیدار تدارکاتی در برنامه این تیم در رودهن در دستور کار و اقدام قرار گرفت، دیدار اول با منتخب جوانان استان تهران و دیدار دوم با منتخب بزرگسالان استان که هر دو با برتری تیم های تهرانی برگزار شد.

سیفی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌ها این مسابقات بدون تماشاگر و با قرائت قرآن و پخش سرود ملی دو کشور برگزار و پیگیری شد.

در ادامه علی همتی رئیس هیأت‌های ورزشی بخش رودهن نیز تصریح کرد: تیم عراق در مدت اقامت خود در رودهن به پیست آبعلی نیز رفتند و از امکانات تفریحی و ورزشی این مکان نیز استفاده کردند، تمام‌‌تلاش‌های ممکن جهت برگزاری بهتر این اردو در سطح منطقه انجام شد.

گفتنی است، در برگزاری مسابقات از داوران ایرانی و عراقی استفاده شد. همچنین، حسین عنصری رئیس هیئت کبدی استان تهران، سید جواد نیک قلب دبیر هیئت کبدی استان، سیدعلی دهقان حسینی رئیس هیئت کبدی رودهن حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: سبحان زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار