سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مشارکت اجتماعی و تقویت مردم‌سالاری دینی از مهمترین کارکردهای مجلس دانش‌آموزی است

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت ساز و کار مجلس دانش‌آموزی و مشارکت دانش‌آموزان در انتخابات این مجلس، موجب تقویت و تمرین مشارکت اجتماعی و مردم‌سالاری دینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۸۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت اجتماعی و تقویت مردم‌سالاری دینی از مهمترین کارکردهای مجلس دانش‌آموزی است

حسنعلی میرعبدی در جلسه انتخابات هیئت رییسه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی استان اظهار کرد: در آموزه‌های دین اسلام و در منش پیامبر همواره بر مشورت گرفتن از صاحب نظران در امور مختلف تاکید و توصیه شده است.
وی با بیان اینکه موضوع تعلیم و تربیت از اهمیتی ویژه برخوردار است، افزود: باید از ظرفیت همه کسانی که می‌توانند در توسعه و پیشرفت حوزه آموزش و پرورش تاثیرگذار باشند، استفاده شود.
میرعبدی به تاکید مقام معظم رهبری بر جوان گرایی و کادرسازی اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، جوانان و نوجوانان را به عنوان پیشگامان این تمدن مورد خطاب قرار داده است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مجلس دانش آموزی یکی از مهمترین بسترها برای تحقق اهداف متصور در بیانیه گام دوم انقلاب است و زمینه ساز کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان خواهد بود.
وی تمرین مشارکت اجتماعی، تقویت مردم سالاری دینی، مسئولیت‌پذیری را از مهمترین کارکردهای مجلس دانش آموزی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان در مجلس دانش آموزی می‌آموزند که می‌توانند بر سرنوشت خود حاکم باشند و برای حل مشکلات خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار