دانش‌آموز شهرستان فیروزکوه به مجلس دانش‌آموزی استان تهران راه یافت

فیروزکوه (پانا) - در یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران، ملینا فخرآور، دانش‌آموز آموزشگاه حضرت خدیجه شهرستان فیروزکوه با جلب اعتماد و کسب آرای دانش‌آموزان نماینده مناطق ۲۱ گانه مجوز حضور در مجلس دانش‌آموزی استان تهران به عنوان عضو اصلی را دریافت کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز شهرستان فیروزکوه به مجلس دانش‌آموزی استان تهران راه یافت

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه، در این جلسه که با حضور مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، اعضای ستاد انتخابات و نمایندگان دانش‌آموز مناطق شهرستان‌های تهران در محل اداره کل تشکیل شد، ملینا فخرآور کرسی منشی مجلس دانش‌آموزی استان را از آن خود کرد.

فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای این دانش‌آموز گفت: مجلس دانش‌آموزی در راستای جلب مشارکت دانش‌آموزان در امور مختلف مدرسه، تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری آنان و همچنین زمینه‌ای برای انتقال دغدغه‌ها و چالش‌های آموزش و پرورش از مدرسه کلاس به مسئولان و تصمیم‌گیران آموزش و پرورش است.

سیر تصریح کرد: این مجلس روحیه مشارکت‌پذیری، مسئولیت‌پذیری، خودباوری، پرسشگری، نقد و نقادی را در دانش‌آموزان پرورش داده و تربیت سیاسی، دینی، اجتماعی، علمی و فرایند پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در قالب چنین تشکل‌هایی ممکن می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار