نمایشگاه کانون در گذر زمان در کاشمر افتتاح شد

کاشمر (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر به همراه تعدادی از مسئولین و کارشناسان از نمایشگاه کانون در گذر زمان در محل سالن کانون عاطفه کاشمر بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه کانون در گذر زمان در کاشمر افتتاح شد

همزمان با ایام هفته کانون های فرهنگی و تربیتی، حامد ناصری، معاون پرورشی به همراه مسئول امور نوجوانان دفتر امام جمعه و کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشمر از نمایشگاه در کانون عاطفه بازدید کردند.

در این نمایشگاه که در ابتدای آن عکس ها و دست‌نوشته های شهید هادی شهابیان مسئول امور فرهنگی و هنری آموزش و‌پرورش و موسس کانون لقمان در معرض نمایش قرار گرفته بود، بازدید کنندگان ضمن مطالعه قسمت هایی از خاطرات شهید پیشنهاد کردند که این مجموعه به صورت دائم در محل کانون در معرض دید وارد شوندگان قرار گیرد.

در ادامه وسایلی که در دهه های 50 و 60و 70 مورد استفاده کانون و امور تربیتی قرار می گرفت، از جمله کتاب‌های مسابقات و کتاب‌های پرورشی و..... مورد بازدید قرار گرفت.

این وسایل شامل اپک، اورهد ، دستگاه پلی کپی و فتو استنسر و انواع پرژکتور های نمایش فیلم و پروژکتورهای اسلاید ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری آنالوگ قدیمی بود.

معاون پرورشی از مدیریت کانون خواست تا وسایلی که بازدید از آنها برای دانش آموزان جالب است به همراه شرح مختصری در مورد آن نوشته و به عنوان یک موزه و نگارخانه مورد استفاده و بازدید قرار گیرد.

این نمایشگاه تا پایان هفته کانون های فرهنگی، تربیتی با تعیین وقت قبلی از طریق کانون قابل بازدید فرهنگیان و دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار