به همت حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی

نمایش«هبوط»از امشب آغاز می شود

تبریز (پانا) - رئیس حوزه هنری استان از اجرای نمایش هبوط همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در تماشاخانه تبریز اجرا می‌شود خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایش«هبوط»از امشب آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی، سید محمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذریایجان شرقی اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایش هبوط به همت حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در تبریز بر روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: این نمایش توسط هنرجویان کارگاه نمایش بچه‌های مسجد حوزه هنری انقلاب اسلامی استان تولید شده است که از ۲۴ تا ۲۸ بهمن ماه امسال رأس ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری اجرا می‌شود.

بلاغی در ادامه با بیان اینکه این نمایش به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان تولید شده است، اظهار کرد: این نمایش نوشته داود حیدری است و رضا موسوی، مهدی داننده، میلاد جوادی و محمد سالاری هنرجویان حوزه هنری استان هنرآفرینی خواهند کرد.

در خلاصه نمایش آمده است: داماد یک خانواده‌ به همراه برادر زنش به دلیل فشار مالی، و تأمین هزینه‌های عمل جراحی همسر و یا خواهر آن‌ برادر، وسوسه دزدی از پول‌های ضریح یک امامزاده می‌شوند. اما با توجه به ایمان، توکل و تقوایی که در عمل این دو وجود داشت، نه تنها مرتکب دزدی نمی‌شوند، بلکه به هدفشان نیز می‌رسند.

این نمایش از ۲۴ تا ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۸:۳۰، در تماشاخانه مهر (مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری استان) واقع در تبریز، حدفاصل تقاطع شریعتی و سه راه فردوسی جنب پردیس سینمایی قدس تبریز اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار