استاندار آذربایجان شرقی:

اولویت‌های ستاد سامان‌دهی امور جوانان، براساس اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تعریف شود

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه اولویت‌های ستاد سامان‌دهی امور جوانان باید براساس اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تعریف شود، خواستار توجه جدی به شناسایی مستمر نیازهای فکری و فرهنگی جوانان متناسب با اقتضائات روحی آنان شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اولویت‌های ستاد سامان‌دهی امور جوانان، براساس اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تعریف شود

عابدین خرّم در جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانه گام دوم انقلاب بر مسأله جوانان بسیار تاکید کرده‌اند، گفت: مهم‌ترین موضوع مرتبط با جوانان در این بیانیه، آشنایی با شرایط قبل و حین انقلاب و آمادگی آنان برای چهل‌ساله دوم انقلاب و مسئولیت دادن به جوانان در این دوره جدید نیز از تأکیدات ایشان است.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید برای جوانان تبیین شود، گفت: در این صورت جوانان ما منبع انرژی و پیش‌رونده خواهند بود و پروپاگاندای رسانه‌ای غرب نخواهد توانست مانع رشد و ترقی جوانان ما شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر هویت‌بخشی به جوانان تأکید کرد و گفت: پشتیبانی از جوانان در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه آینده انسان در مقطع جوانی رقم می‌خورد، افزود: فعالیت‌های جهادی در دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در هویت‌بخشی به جوانان ایفا می‌کنند.

خرّم با اشاره به اینکه فضا برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در استان باید بازتر شود، افزود: بروکراسی اداری نباید مانع فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد باشد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین چالش امروز جوانان اشتغال و ازدواج است، اظهار داشت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند با اجرای سند تحول و سامان‌دهی امور جوانان، امیدآفرینی را در بین جوانان افزایش دهد و زمینه را برای حل مشکلات آنان فراهم کند.

در این جلسه مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار