سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد:

رشد و ترقی جامعه در گرو فراهم کردن امکانات برای دانش‌آموزان است

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد رشد و ترقی جامعه در گرو فراهم کردن امکانات برای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد و ترقی جامعه در گرو فراهم کردن امکانات برای دانش‌آموزان است

مراسم کلنگ زنی پروژه خیری آموزشگاه ۱۲ کلاسه با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز ، نماینده مجلس شورای اسلامی، رحمان درکی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اداره کل آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی امام جمعه شهرستان چهارباغ، صمد پور روستا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ مدیران مدارس ،دانش آموزان و اولیا ، مردم شهید پرور شهرستان چهارباغ ،خانواده خیر نیک اندیش حاج وحید نعمتی و دیگر مسئولین استانی و شهری در محل احداث آموزشگاه خیری ۱۲ کلاسه واقع در شهرک ابریشم شهرستان چهارباغ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم صمد پورروستا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و مدعوین اظهار کرد : یکی از ملزومات نیل به اهداف آموزش و پرورش، ساختمان و فضای آموزشی مناسب جهت تحصیل است که با توجه به مشکلات موجود، خیران می توانند دراین زمینه کارگشا باشند.

وی رشد و ترقی جامعه را در گرو فراهم کردن امکانات برای آینده سازان جامعه یعنی دانش آموزان دانست و افزود: بی توجهی به آموزش و پرورش و رسالت این نهاد که پرورش نسل آینده است زیان بار و غیرقابل جبران خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ درادامه از زحمات خیرحاج وحید نعمتی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان با حضور در محل احداث آموزشگاه خیری ۱۲ کلاسه واقع در شهرک ابریشم در شهرستان چهارباغ، کلنگ این پروژه بر زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار