با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش در شاهرود؛

کلنگ زنی برای احداث یک باب آموزشگاه و یک باب هنرستان

سمنان (پانا) - عملیات عمرانی احداث آموزشگاه ۱۸ کلاسه در مسکن مهر و یک باب هنرستان فنی و حرفه‌ای در شاهرود با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش آغاز شد.

کد مطلب: ۹۲۷۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی برای احداث یک باب آموزشگاه و یک باب هنرستان

رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور که برای بازدید و کلنگ زنی چند پروژه به شرق استان سمنان سفرکرده است در نخستین مقصد خود احداث مجتمع آموزشی شهرک کوثر شاهرود را کلنگ زنی کرد تا آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها بتواند بخشی از کمبودهای فضای آموزشی را در این شهرک‌های تازه تاسیس شاهرود برطرف کند.

مهر الله رخشانی مهر احداث آموزشگاه ۱۸ کلاسه مسکن مهر شاهرود را کلنگ زنی کرد که این واحد آموزشی از کلاس های درس، اداری و خدماتی، نمازخانه، سالن چند منظوره، واحد سمعی و بصری و کتابخانه برخوردار خواهد بود.

طبق برآوردها برای ساخت این مجموعه ۸۶ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است تا این واحد آموزشی در سه هزار و ۳۸۴ مترمربع زمین و دو هزار و ۹۸۶ متر مربع ساختمان آموزشی به بهره‌برداری برسد.

همچنین با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش عملیات عمرانی احداث هنرستان فنی و حرفه‌ای شاهرود نیز بااعتبار شش میلیارد تومانی انجام شد. با این پروژه یکی از نیازهای اصلی شهر یعنی هنرستان، تامین و دانش آموزان از این فضای آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار