طرح گلبانگ دانش‌آموزی ستاد نماز جمعه کاشمر اجرا می‌شود

کاشمر(پانا) - کارشناس قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش کاشمر از اجرایی شدن طرح گلبانگ آدینه در کاشمر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح گلبانگ دانش‌آموزی ستاد نماز جمعه  کاشمر اجرا می‌شود

سعید محمدنیا، در گفت و گو با پانا گفت: طرح گلبانگ دانش آموزی آدینه، از اواخر آبان ماه در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) و زیر نظر معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش راه اندازی شد. در این طرح از دانش آموزانی که در نماز جمعه شرکت می کردند ثبت نام می‌شود.
وی افزود: طرح گلبانگ آدینه به کلیه مدارس شهرستان بخشنامه و به دانش آموزان اطلاعات و توضیحات لازم در مورد اهمیت نماز جمعه و مزایای مادی و معنوی آن داده شد ضمنا در نماز جمعه هم کمیته ای ویژه دانش آموزان راه اندازی شده تا ضمن جمع آوری نظرات آنان از حضور و برنامه های مورد علاقه آنات حمایت شود.

‌محمدنیا با بیان اینکه روز جمعه ١۵بهمن ماه ١۴٠٠دوازدهمین مرحله گلبانگ برگزار و از دانش اموزان ثبت نام به عمل امده است. و تا روز جمعه ۱۵ بهمن ماه حدود ١٠٠٠ دانش آموز پالایش و در این طرح ثبت نام کرده اند.

مسئول کمیته دانش آموزی ستاد نماز جمعه ادامه داد: هرهفته حدود ٣٠٠دانش آموز به همراه والدین یا انفرادی درنماز جمعه حضور بهم می رسانند.

محمدنیا افزود: قرائت قرآن و اذان قبل از خطبه ها در نماز جمعه توسط دانش آموزان نخبه قرآنی انجام می گیرد و امام جمعه هم قول داده اند که در خطبه ها قسمتی را مناسب با مسائل و سوالات دانش اموزان طرح و اعلام کنند.

کارشناس قران عترت و نماز گفت: ما در فضای مجازی شاد دو گروه مجزا برای پسران ودختران شرکت کننده ایجاد کردیم و برای دانش اموزانی که بیش از سه هفته شرکت کنند برنامه های مهیج و مفرح اعم از برنامه های اردویی، تفریحی ، ورزشی و قرانی و فرهنگی و هنری در نظرداریم و کسانی که از ده هفته بیشتر شرکت کنند در نماز جمعه توسط امام جمعه محترم از آنها تقدیر خواهد شد.

خبرنگار: امیرعلی شاه نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار