امام جمعه خلیل آباد:

مردم همواره حامی و همراه نظام اسلامی هستند

خلیل آباد (پانا) - خطیب نماز جمعه شهرستان خلیل آباد تاکید کرد مردم کشورمان همواره حامی و همراه نظام اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مردم همواره حامی و همراه نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد در خطبه دوم نماز جمعه گفت: همیشه پای دشمن خارجی در ناآرامی‌ها در میان است؛ وقتی که سیر تاریخی این اتفاقات بررسی شود ملاحظه می‌شود شرارت هایی که پس از انقلاب انجام گرفت، در واقع با مداخله خارجی و طراحی دشمنان این نظام و انقلاب در خارج که در راس آن آمریکای جنایتکار است، اتفاق افتاده است.

وی در ادامه بیان کرد: حتی در موارد جزئی کاملا برنامه ریزی شده بود و به هر کدام یک مسئولیتی در بخش های مختلف داده شده بود.

امام جمعه خلیل آباد افزود: این ناآرامی‌ها، خسارت هایی در برداشت. به عنوان مثال زمینه منفی برای بورس فراهم کرد. یک نمونه دیگر خسارت ترانزیت جاده‌ای است، گزارش‌ها نشان می‌دهد که ۴۰ درصد حمل و نقل بین المللی با شروع ناآرامی‌ها در کشور ما کاهش یافته است. همچنین به صنعت گردشگری و کسب و کار مردم اثر گذاشته است.

وی گفت: باید بدانیم آن‌هایی که در کشور نمک نظام را می خورند و نمکدان می شکنند، متاسفانه از این ها حمایت می‌کنند. این مزدوران داخلی همواره به دنبال به وجود آوردن مشکلات در جامعه هستند.

ناهیدی در پایان تصریح کرد: این‌هایی که در تشییع جنازه شهدا شرکت کردند، مردم بودند و هستند. این‌ها هستند که همواره همراه نظام هستند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار