حضور مربیان، دبیران و آموزگاران تربیت بدنی مدارس استثنایی در همایش علوم ورزشی

تهران (پانا) - بیش از 100 نفر از مربیان، دبیران و آموزگاران تربیت بدنی مدارس استثنایی، با حمایت سازمان آموزش و پرورش استثنایی، به صورت رایگان در سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مربیان، دبیران و آموزگاران تربیت بدنی مدارس استثنایی در همایش علوم ورزشی

در راستای استراتژی توسعۀ علم­ بنیاد فعالیت­ ها در آموزش و پرورش استثنایی، با اختصاص یک پنل تخصصی در سیزهمین همایش بین المللی علوم ورزشی که از تاریخ 16 لغایت 18 اسفند ماه، توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود، به تربیت بدنی و ورزش در کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه پرداخته می شود.

علی حجابی، مدیر پرورشی و تربیت بدنی سازمان ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور آگاهی و بهره­ مندی معلمان تربیت بدنی و ورزش دانش آموزان استثنایی از آخرین یافته های علمی، عرصه های پژوهش، فناوری و نوآوری های جامعه علوم ورزشی و صاحب نظران حوزه ورزش، به ویژه ورزش معلولین، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با تعامل و مشارکت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور یکی از محورهای ده گانه این همایش را به تربیت بدنی و ورزش کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه اختصاص داد، که در آن به جنبه‌های رفتاری تمرین و فعالیت بدنی، ورزش معلولان ویژه دانش آموزان کم‌توان­ذهنی، کودکان مبتلا به اوتیسم و سایر معلولیت­های تحت پوشش پرداخته می­ شود.

حجابی افزود: طی هماهنگی های انجام شده با پژوهشگاه تربیت بدنی مقدمات ثبت نام و شرکت بیش از 100 نفر از مربیان، دبیران و آموزگاران تربیت بدنی شاغل در مدارس استثنایی سراسر کشور به صورت رایگان در این همایش ایجاد شده که پس از شرکت، به آنان بسته کامل همایش و گواهی شرکت در همایش اعطا خواهد شد.

مدیر سازمان با اشاره به اهمیت پژوهش، فناوری و نوآوری ­های جامعه علوم ورزشی گفت: سازمان در راستای تحقق سیاست نگاه دانش بنیان و پژوهش محور به برنامه ­ریزی ­ها در نظام تصمیم ­گیری و نیز مشارکت ­های برون سازمانی، بر اساس مصوّبه کمیته پژوهش سازمان، حمایت(مالی، اجرایی، چاپ مقالات) از پایان نامه ­های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز در دستور کار خود قرار داده است.

لازم به ذکر است سیزدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی شانزدهم لغایت هیجدهم اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. که با توجه به شرایط بیماری کرونا، این همایش به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار