کسب مدال طلا توسط دانش‌آموز منطقه یک در مسابقات آزاد بین المللی G2 تکواندو ترکیه

تهران(پانا)- ساینا علیپور؛ دانش‌آموز منطقه یک پس از هشت سال تلاش و شرکت در مسابقات مختلف و دریافت هفت مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به سکوی اول و مقام قهرمانی مسابقات بین المللی تکواندو ترکیه رفت.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلا توسط دانش‌آموز منطقه یک در مسابقات آزاد بین المللی G2 تکواندو ترکیه

غلامرضا علی پور؛ پدر ساینا که مدیر دبیرستان شهید مدنی، مترجم و دارای دکتری روابط بین الملل است درگفت وگو با پانا گفت: ساینا دانش آموز پایه هشتم دبیرستان هیئت امنایی شهید صدوقی است. ساینا را از بچگی حدود ۵ سالگی به علت پر انرژی بودن و روحیه شادش در رشته های مختلف ژیمناستیک، اسکیت و کاراته ثبت نام کردیم در تمام این رشته ها فعال بود ولی به تکواندو علاقه مندتر بود وطی این سالها در این رشته کسب مهارت کرد و در مسابقات مختلف کشوری با کسب مدال های مختلف موفق بود.

وی با اشاره به موفقیت فرزندانش در زمینه های مختلف گفت: ساجده دختر اول من سال آخر دندانپزشکی است ولی روحیه و علایق ساینا با خواهرش متفاوت بود و ما هم به استعداد و علایقش احترام گذاشتیم و سعی کردیم شرایط را برای موفقیتش فراهم کنیم.

وی افزود: ساینا این موفقیت ها را ابتدا با لطف خدا و سپس باتلاش و کوشش و برنامه ریزی به دست آورده و در این راه بیشتر زحمات و حمایت ها از طرف مادرش خانم منیر اسدی بوده است که در تمام این سالها از کودکی مشوق و همراه ساینا بود.

پدر ساینا ضمن تشکر از زحمات مربی ساینا تصریح کرد: استاد مریم حجتی مربی دخترم برای شکوفایی استعداد و موفقیت او خیلی تلاش کرد.

غلامرضا علی پور گفت: موفقیت فرزندانم را لطف خدا می دانم و معتقدم چون با تمام وجود و از جان ودل برای فرزندان ایران زمین تلاش کردم خداوند این موفقیت ها را نصیب فرزندانم کرده است والبته از داشتن فرزندانی معتقد، با ایمان وپر تلاش وهمسری همراه وخوب شاکر پروردگارم هستم.

فوزیه سبزیان؛ مدیر دبیرستان ضمن تبریک کسب مقام قهرمانی ساینا گفت: ساینا علی پور؛ از دانش آموزان بسیار خوب، مومن، پرتلاش و با اخلاق است که علاوه بر موفقیت های ورزشی در زمینه درسی نیز از دانش آموزان موفق ما است. وجود این چنین دانش آموزانی مایه مباهات و خوشحالی ما است.

تمام دبیران و دانش آموزان دبیرستان از موفقیت ساینا بسیار خوشحال شدند.

*دانش آموز خبرنگار پانا؛ هستی سادات ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار