برپایی جشن جوانه‌های انقلاب در کانون تربیتی آفتاب منطقه 19

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در جشن جوانه‌های انقلاب، شمیم 22 بهمن هر سال را یادآور روزهایی در تاریخ این سرزمین دانست که مردم فهیم ایران اسلامی با زعامت امام راحل، حماسه‌ای بی‌بدیل را در تاریخ معاصر آفریدند.

کد مطلب: ۱۲۵۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی جشن جوانه‌های انقلاب در کانون تربیتی آفتاب منطقه 19

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن مشترک جوانه های انقلاب به همت کانون فرهنگی تربیتی آفتاب منطقه 19 و کوثر ناحیه یک کرمان در جوار مزار شهید سلیمانی برگزار شد و این برنامه با پخش زنده از کانال های شاد این مناطق برای علاقمندان پخش شد.

هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در این مراسم طی پیام آنلاین و تبریک دهه فجر گفت: شمیم 22 بهمن هر سال یادآور روزهایی در تاریخ این سرزمین است که مردم فهیم ایران اسلامی با زعامت امام راحل، حماسه ای بی بدیل را در تاریخ معاصر آفریدند.

وی افزود: یاد و خاطره امام راحل، شهدای راه امام، شهدای پیروزی انقلاب و همه شهدایی که برای تحکیم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران جانشان را فدا کردند، به خصوص شهید سلیمانی را گرامی می داریم و از همکاران عزیزم در استان کرمان که در کنار مزار این شهید والامقام، این برنامه مشترک ایام دهه فجر را که به همت کانون های فرهنگی تربیتی کوثر کرمان و آفتاب منطقه 19 برگزار می کنند، تشکر می کنم.

وی گفت: کانون فرهنگی تربیتی آفتاب آموزش و پرورش منطقه 19 تهران که مستقر در حرم مطهر امام خمینی (ره) است، آمادگی خود را برای برگزاری مراسم های فرهنگی و تربیتی مشترک با کانون های مناطق کشور به ویژه در راستای اشاعه اندیشه های امام خمینی(ره) اعلام می کند.

وی اظهار امیدواری کرد که به همت دانش آموزان عزیز و مسوولینی که در گام دوم انقلاب، دغدغه مند پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری هستند، با اجرای چنین برنامه های پرمحتوا و ارزشمندی که با هدف "جهاد تبیین" صورت می گیرد، در این مسیر بیش از گذشته موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار