بیانیه مجلس خبرگان رهبری به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

نیازمند مقاومت، هوشیارى و همبستگى براى نیل به آینده‏اى روشن‏‌تر هستیم

تهران (پانا) - در ایام الله مبارک دهه فجر، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل و سومین بهار آزادی بر تعظیم این ایام الهی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند مقاومت، هوشیارى و همبستگى براى نیل به آینده‏اى روشن‏‌تر هستیم

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دهه‏ مبارک فجر، یادآور ایثار و مجاهدت ملت مؤمن و فداکار و جانبازى شهداى گلگون کفن این سرزمین است که در سایه وحدت و یکپارچگى امت خداجو و رهبرى بى‌نظیر امام خمینى «قدس‏ سره» نظام استبدادى و دین‌ستیز شاهنشاهى را مضمحل و ایادى استکبار جهانى را قطع نمود و سرآغازى براى بیدارى مستضعفان جهان در برابر حکومت‏‌هاى ظالم و استثمارگر گشت.

یوم الله 22 بهمن در تاریخ ملت بزرگ ایران، یک‏ روز فراموش ناشدنى است که پیوسته بر قدرت ایمان مردم سرافراز این مرز و بوم، گواهى مى‌‏دهد. در بهمن 57 که اعجاز فروپاشى بنیان دوهزار و پانصد ساله ستمشاهى رخ داد، عجز استکبار جهانى به ویژه آمریکاى جهانخوار در برابر اراده و اتحاد ملت‌‏ها، آشکار گردید و فروغ امید و گرمى حیات به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان دمیده شد.

مردم آگاه ایران اسلامى امروز هم به خوبى مى‏دانند که نه کینه‌ورزى‌‏هاى دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به پایان رسیده؛ نه نظام اسلامى هنوز در دستیابى به اهداف خود، به نقطه‏ پایان رسیده است. از این رو، در گام دوم انقلاب نیز مقاومت، هوشیارى، همبستگى و اتکال به خداوند بزرگ همچون دیروز سرمایه‏ بزرگى است که براى نیل به آینده‏اى روشن‏‌تر، بدان نیازمندیم.

مجلس خبرگان رهبرى در چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی با گرامىداشت یاد و خاطره امام عظیم الشأن و شهیدان گرانقدر این نظام مقدس، سالروز ایام الله دهه فجر و 22 بهمن را به ملت شریف ایران و رهبر معظَّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» تبریک گفته و با ایمان به این وعده قطعی خداوند که «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» بر تعظیم شعائر و بزرگداشت این ایام الهی تأکید می‌نماید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار