امکانات لازم برای خدمت‌رسانی به کشاورزان منطقه مغان فراهم شده است

اردبیل(پانا) - مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت این شرکت امکانات سخت‌افزاری لازم را فراهم کرده تا با آماده‌سازی شبکه توزیع آب به‌طور مناسب انجام گیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
امکانات لازم برای خدمت‌رسانی به کشاورزان منطقه مغان فراهم شده است

به گزارش شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، علی حیدری، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در دیدار با امامان جمعه بیله سوار و جعفرآباد گفت: به منظور توزیع عادلانه آب از شبکه آبیاری و زهکشی مغان، این شرکت امکانات سخت افزاری لازم را فراهم کرده تا با آماده سازی شبکه توزیع آب بطور مناسب انجام گیرد.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم و حساس امامان جمعه در ترویج مدیریت بهینه مصرف آب و تغییر الگوی کشت گفت: خوشبختانه روحانیون جایگاه ویژه‌ای در بین عموم دارند و ما آمادگی داریم از این ظرفیت در راستای مدیریت مصرف آب در بین کشاورزان استفاده کنیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در فصل‌های مختلف علی الخصوص در زمان پیک مصرف آب برای توزیع عادلانه آب در طول شبکه آبیاری و زهکشی مغان از ظرفیت اکیپ‌های گشت و بازرسی استفاده می‌کند تا حقی از مردم منطقه ضایع نشود.

حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه بیله سوار نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در منطقه گفت: وسعت و گستردگی شبکه آبیاری و زهکشی مغان فرصت بی نظیری است که باید از این ظرفیت و فرصت بهترین استفاده‌ها را ببریم.

حجت الاسلام محمدحسین طالبی، امام جمعه شهر جعفرآباد هم از تلاش‌ها و فعالیت‌های امور منابع آب و شرکت بهره‌برداری مغان در منطقه به منظور خدمت رسانی به کشاورزان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار