فرماندار بوشهر:

اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های مهم دولت برای رفع بیکاری در مناطق مرزی و محروم است

بوشهر(پانا) - فرماندار بوشهر در جلسه کمیته اشتغال شهرستان گفت اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های مهم دولت برای رفع بیکاری خصوصا در مناطق مرزی و محروم است.

کد مطلب: ۱۲۵۴۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های مهم دولت برای رفع بیکاری در  مناطق مرزی و محروم است

صالح رحیمی فرماندار بوشهر در جلسه کمیته اشتغال شهرستان اظهار داشت: اشتغالزایی یکی از برنامه های مهم دولت برای رفع بیکاری خصوصا در مناطق مرزی و محروم است.

فرماندار بوشهر جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی را مهم ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: باید از هرگونه انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغال زا که دولت برای ایجاد اشتغال واقعی با وجود محدودیت اعتباری در اختیار شهرستان قرار داده است جلوگیری شود و در اختیاز کارآفرینان واقعی قرار گیرد.

وی راهکار جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی را راستی آزمایی عملکرد و نظارت مداوم و دقیق از سوی دستگاه‌های مرتبط برشمرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که اعتبارات تخصیص یافته بخش اشتغال را جذب کرده و افراد واجد شرایط واقعی دریافت تسهیلات را به بانک‌های عامل معرفی و تمام امور را تا حصول نتیجه لازم پیگیری کنند.

رحیمی تاکید کرد: برنامه ریزی لازم برای اطلاع رسانی کامل در شهرستان خصوصا در روستاها در جهت دریافت و روند اجرایی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی انجام شود .

شایان ذکر است جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری بوشهر برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار