اشتغال و اقتصاد روستایی شهرستان‌های استان بوشهر بررسی می‌شود

بوشهر (پانا)_استاندار بوشهر، اجرای برنامه‌های اشتغال‌‌زایی و توسعه طرح‌های اقتصادی در روستاها را در اولویت برنامه‌ها دانست و گفت: در این زمینه اشتغال و اقتصاد روستایی شهرستان‌های استان بوشهر بررسی می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۲۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اشتغال و اقتصاد روستایی شهرستان‌های استان بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم افتتاح نمایشگاه از محصولات روستایی بندر کنگان با تاکید بر بررسی مشکلات و توجه به مطالبات مردم این شهرستان اظهار داشت: در سفر به شهرستان کنگان اشتغال و اقتصاد روستایی بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان کنگان دارای ظرفیت‌های اقتصادی بالای است افزود: توجه به زیرساخت‌های روستایی به ویژه در بخش اشتغال روستایی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

استاندار بوشهر از افتتاح طرح‌های عمران در روستاهای کنگان خبرداد و بیان کرد: در سفر به کنگان، واحدهای مسکن روستایی نوسازی شده در روستاها افتتاح شد.

گراوند با اشاره به بازدید از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در شهرها و روستاها گفت: عملیات اجرایی لایروبی حوضچه بندر پرک کنگان، احداث 100 واحد مسکونی و ساخت 9 پارک ساحلی در روستاهای کنگان آغاز شد.

وی، با اشاره به افتتاح نمایشگاه توانمندی روستائیان در کنگان خاطر نشان کرد: در کنار افتتاح و اجرای پروژه‌های روستایی، نمایشگاه توانمندی محصولات روستاهای کنگان راه‌اندازی شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در این نمایشگاه خلاقیت هنرمندان روستایی کنگان ارائه شده است تصریح کرد: زنان و هنرمندان روستاهای استان بوشهر خلاقیت‌های ویژه‌ای در خلق آثار صنایع دستی و هنری دارند که این توانمندی‌ها در نمایشگاهی ارائه شده است.

گراوند با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری گفت: تولید محصولات روستایی و صنایع دستی نقش تاثیرگذاری در رونق گردشکری به ویژه در ایامی که شاهد حضور گردشگران بیشتری در شهرها و روستاها هستیم دارد.

وی معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع دستی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: گوشه‌ای از توانایی هنرمندان و تولید کنندگان کنگانی در نمایشگاه محصولات روستایی ارائه شده که امید می‌رود رسانه ملی و دیگر اصحاب رسانه در معرفی قابلیت‌های تولیدکننگان و صنعت‌گران دستی تلاش کنند.

استاندار بوشهر نشست با زنان کارآفرین و هنرمندان کنگانی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر را از دیگر برنامه‌‌های سفر به کنگان دانست و تصریح کرد: امید می‌رود در زمینه اشتغال روستایی، تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی گام‌های اساسی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار