به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد

دیدار سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان با خانواده شهید دانش‌آموز محمدرضا حامی

اصفهان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور در منزل شهید دانش‌آموز محمدرضا حامی، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان با خانواده شهید دانش‌آموز محمدرضا حامی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه مرضیه ذاکری رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل، محسن ژیانپور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل، شهرام صانعی مسئول بسیج فرهنگیان استان و تنی چند از پیشکسوتان و فرهنگیان با حضور در منزل شهید دانش‌آموز محمدرضا حامی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این دیدار اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز بزرگوارانی بودند که جان خود را دادند تا اسلام و انقلاب زنده بماند و امنیت، آسایش و همه خوبی‌هایی که در جامعه امروز وجود دارد، به دلیل رشادت‌های این بزرگواران و تربیت صحیح آنان از سوی مادران شهدا بوده است.

وی افزود: این مادران انقلابی بودند که فرزندانی بزرگوار تربیت کردند و امیدوارم با کمک خداوند همواره پاسدار خون آنان و قدرشناس خانواده آنها باشیم چرا که مادران شهدا برکت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار