برگزاری نمایشگاه کتاب فجر در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، نمایشگاه کتاب فجر با 1406 عنوان کتب به همت انتشارات پیام عدالت و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اسلامشهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه کتاب فجر در اسلامشهر

حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در حاشیه این برنامه و در سخنانی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تبیین اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان‌ها و ارزش‌ها افتتاح شد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه و گسترش فرهنگ و هنر در شهرستان اسلامشهر افزود: می‌بایست برنامه‌های فرهنگی و هنری و برپایی نمایشگاه‌های کتاب در سطح شهرستان با کیفیت مطلوبی در جهت افزایش سرانه مطالعه به مردم ارائه شود.

کشاورزیان بیان کرد: در این نمایشگاه 1406 عنوان کتاب با عناوین و موضوعات مختلف دینی، مذهبی، عرفانی، علوم قرآنی و نهج‌البلاغه، روانشناسی، کودک و نوجوان، تاریخی و .. در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب فجر اسلامشهر تا تاریخ 12 اسفند پذیرای حضور خریداران و بازدید کنندگان است.

خبرنگار دانش‌آموز: حمید رضا مرزبان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار