2 انتصاب جدید در سازمان محیط زیست

تهران (پانا) - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مدیر عامل صندوق ملی محیط زیست و سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
2 انتصاب جدید در سازمان محیط زیست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، در حکمی از سوی علی سلاجقه، سجاد انجم شعاع به‌ عنوان «مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست» منصوب شد.

در حکم سلاجقه خطاب به «مدیرعامل صندوق ملی محیط‌زیست» »این‌چنین آمده است: «به استناد مصوبه شماره ۱۴۰۰/۴۳۴۶۴مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ مجمع عمومی فوق‌العاده صندوق ملی محیط‌ زیست و با توجه به تجربه و دانش جنابعالی، به‌موجب این حکم به مدت دو سال به‌عنوان مدیرعامل صندوق مذکور منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق برنامه‌های تحولی دولت مردمی موفق و مؤید باشید.»

سلاجقه رضا فرجی را نیز به‌عنوان «سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش» منصوب کرد.

در حکم او خطاب به «سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش»این‌چنین آمده است: «بنا به پیشنهاد معاون محیط‌ زیست طبیعی و تنوع زیستی به‌موجب این حکم جناب‌عالی به سمت «سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به " عدالت محوری"، " روحیه انقلابی"، "مردم‌داری"، "پاکدستی فساد ستیزی"، "قانون مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار