بهره‌مندی ۳۳ روستا از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز اردبیل عنوان کرد همزمان با دهه فجر۳۳ روستای این استان با بیش از ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی ۳۳ روستا از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل گاز سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل اظهار کرد: طی سال‌های گذشته در حوزه گازرسانی در سطح استان اردبیل خدمات ارزنده‌ای انجام شده است و هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۶ درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و در دهه فجر امسال نیز پروژه‌های گازرسانی به ۳۳ روستای استان در قالب ۶ پروژه با ۴۱۳ خانوار روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: در دهه پیش رو، ۳۳ روستای شهرستان‌های مشگین شهر، گرمی، پارس آباد و بیله سوار با اعتبار بالغ بر ۱۷۶ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

اسماعیلی بیان کرد: امسال با تلاش‌های دولتمردان و کلیه خادمین مردم در شرکت گاز استان اردبیل شاهد بهره مندی بیش از ۹۶ درصدی خانوار‌های روستایی از نعمت گاز طبیعی هستیم و بر همین اساس استان در جرگه استان‌های سبز از لحاظ گازرسانی قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت گاز استان اردبیل با برنامه ریزی‌های منسجمی که در زمینه تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده توانسته گام‌های موثری را در اجرای عدالت اجتماعی بردارد که از آن موارد می‌توان به صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارایه خدمات در بستر وب اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی توسط مشترکین استان و صرفه جویی در مصرف این نعمت خدادادی و حمایت‌های بی دریغ مردم شهید پرور استان و مسئولین در توسعه روز افزون شبکه توزیع گاز لازم و ضروری است.

به گفته اسماعیلی، هم‌اکنون به ۵۲۶ هزار مشترک گاز طبیعی خدمات ارائه می‌کند که تمامی ۲۹ شهر و ۱۴۲۷ روستا در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار