آغاز بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۶۳ روستای استان اردبیل

اردبیل (پانا) - همزمان با گرامیداشت دهه فجر بهره‌برداری از ۶۳ طرح گازرسانی روستایی در استان اردبیل آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۶۳ روستای استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل در آیین افتتاح طرح‌های گازرسانی روستایی بخش شاهرود خلخال عنوان کرد: در دهه فجر امسال ۶۳ روستای شهرستان‌های مشگین‌شهر، بیله‌سوار، پارس‌آباد، نیر، نمین، گرمی، کوثر و خلخال و همچنین ۲ پروژه گازرسانی به محورهای صنعتی سامیان و پایاب سد خدا آفرین در استان در راستای کمک به صنعت، تولید و اشتغال با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و با حجم شبکه‌گذاری بیش از ۲۶۰ کیلومتر افتتاح شد.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی می‌شود، عنوان کرد: شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی در مناطق روستایی ۹۴ درصد بوده و عملیات گازرسانی به ۱۲۰ روستای دیگر نیز آغاز شده است.

او بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی توسط مشترکین استان تاکید کرده و خواستار صرفه‌جویی در مصرف گاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: برای اجرای طرح‌های گازرسانی به روستاهای خللر گیلوان و لرد از توابع بخش شاهرود خلخال اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و چهار هزار و ۲۰۰ نفر از اهالی این ۲ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

شرکت گاز استان به ۴۸۹ هزار مشترک گاز طبیعی خدمات ارائه می‌کند و در حال حاضر تمامی ۲۹ شهر و هزار و ۳۱۲ روستای استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار