قیمت‌های عجیب کلنگی‌ها + جدول

تهران (پانا) – در میان خانه‌های کلنگی که با قیمت‌های میلیاردی خریدوفروش می‌شود، در حوالی شهر تهران زمین‌هایی باقیمت‌های عجیب زیر 100 میلیون وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
قیمت‌های عجیب کلنگی‌ها + جدول

خانه کلنگی به ملکی گفته می‌شود که به دلیل فرسودگی بنا و تأسیسات ساختمانی، قابل سکونت نباشد؛ البته این روزها، با توجه به کشش بالای بازار ساخت‌وساز، ممکن است خانه‌هایی که قابل سکونت هستند و حتی تنها ۳۰ سال از عمرشان گذشته نیز مورد توجه سازندگان ملک قرار بگیرند و تحت عنوان خانه کلنگی تخریب شوند.

بهار امسال تورم «املاک کلنگی» در پایتخت به ۳درصد رسید که در مقایسه با تورم فصلی میانگین ۲۱درصدی در سال گذشته، بیانگر یک تغییر معنادار در بازار زمین است. عنوان می‌کند که امسال فقط بازار مسکن شاهد خروج سفته‌باز و کاهش تقاضای سرمایه‌ای نبود، بلکه در بازار کلنگی‌ها هم این خروج رقم خورد.

بررسی میدانی پانا از قیمت زمین‌های کلنگی نشان می‌دهد که قیمت خانه‌های کلنگی 110 متری در نقاط مختلف تهران کمتر از 4 میلیارد تومان نیست اما اگر کمی به حاشیه برویم زمین‌هایی باقیمت‌های عجیب به چشم می‌خورد.

زمین 110 متری در رباط‌کریم با قیمت60 میلیون تا 76 میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. یکی از مشاوران املاک رباط کریم در گفت‌وگو با پانا درباره بازار خانه‌های کلنگی رباط‌کریم گفت: «زمین با قابلیت ساخت در سال‌های آینده در این منطقه حدود 60 میلیون تومان به بالا است. اطراف فرودگاه مهرآباد زمین‌های با هکتار بسیار بالایی وجود دارد که فعلاً اجازه ساخت‌وساز ندارد و قیمت پایین آن به همین دلیل است.»

وی افزود: «یکی دیگر از مسائلی که باعث ارزان بودن زمین در این منطقه شده است این است هنوز زمین‌ها تقسیم‌بندی نشده‌اند و ممکن است بعد از تقسیم‌بندی در هر نقطه‌ای قرار بگیرد.»

قیمت آپارتمان‌های زیر 50 متر درغرب تهران + جدول

قیمت آپارتمان‌های زیر 50 متر در شرق تهران + جدول

با کمتر از میلیارد تومان هم می‌توان خانه‌دار شد؟ + جدول

بررسی قیمت مسکن در گران‌ترین منطقه شهر تهران + جدول

چرا قیمت خانه در پردیس بیشتر از پرند است + جدول قیمت

وضعیت اجاره آپارتمان‌های زیر 50 متر + جدول

قیمت آپارتمان‌های بالای 30 سال ساخت + جدول

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار