لزوم تسریع در تکمیل راه‌آهن بستان‌آباد - تبریز

تبریز (پانا) - در دیدار معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزیر راه و شهرسازی با استاندار آذربایجان‌شرقی بر تسریع در تکمیل راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تسریع در تکمیل راه‌آهن بستان‌آباد - تبریز

به گزارش روابط عمومی اداره کل استانداری آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: این طرح از جمله پروژه‌های ملی است که بعد از 18 سال از میانه به بستان‌آباد رسیده و ادامه آن تا تبریز باید هرچه سریع‌تر تکمیل شده و مشمول مرور زمان نشود.

عابدین خرّم با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه جزو مطالبات مردمی است، افزود: بلاتکیف ماندن پروژه‌های ملی در استان غیرقابل قبول است و وزارت راه و شهرسازی باید برای تخصیص اعتبار لازم و اتمام این پروژه‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با تأکید بر تکمیل سایر پروژه‌های ریلی استان، گفت: پروژه‌های جدید را برای تکمیل محورهای ریلی استان در سفر آتی ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزیر راه و شهرسازی هم با بیان اینکه مصمم هستیم این طرح را تا ایستگاه تبریز برسانیم، افزود: اگر سازمان برنامه و بودجه اعتبارات طرح را اختصاص دهد ایستگاه خاوران در عرض سه ماه به اتمام می‌رسد.

عباس خطیبی خاطرنشان کرد: راه‌آهن تبریز- میانه از بدو شروع پروژه، تاریخچه پر فرازو نشیبی داشته؛ ولی در سه سال گذشته توانستیم مسیر میانه تا بستان‌آباد را تکمیل کنیم و تا ایستگاه خاوران ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار