۴۱۵ پروژه عمرانی به‌مناسبت دهه فجر در استان افتتاح می‌شود

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر از افتتاح ۴۱۵ پروژه در ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت این پروژه‌ها با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان اجرا شده است .

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
۴۱۵ پروژه عمرانی به‌مناسبت دهه فجر در استان افتتاح می‌شود

احمد محمدی‌زاده در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک ایام دهه فجر انقلاب و گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل به کشور، به پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر پرداخت و اظهار کرد : در 10 روز ایام‌الله دهه فجر 415 پروژه در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌ها در 10 شهرستان استان بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی افتتاح می‌شود خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار 230 میلیارد تومان اجرا و تکمیل شده است.

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید خبر داد و بیان کرد: در این ایام فرخنده 65 پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده از افتتاح پروژه آب‌شیرین‌کن جزیره شیف خبر داد و افزود: در این ایام پروژه‌های مختلفی در عسلویه، کنگان، جم، دیلم، گناوه، تنگستان، دشتی، دیر، دشتستان و بوشهر افتتاح می‌شود.

وی افتتاح طرح آبیاری نخلستان‌ها ، آغاز عملیات اجرایی شبکه‌های فرعی آبیاری دشت شبانکاره را از دیگر پروژه‌ها در شهرستان دشتستان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار