امام جمعه شریف‌آباد:

انقلاب اسلامی حاصل جهاد شهدا است

پاکدشت(پانا)- امام جمعه شهر شریف‌آباد گفت دهه فجر، یادآور جانفشانی‌های شهدای این سرزمین و از دستاوردهای امام راحل است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی حاصل جهاد شهدا است

حجت الاسلام و المسلمین قاسم خداپرست، در مراسم جشن آغاز دهه فجر، آیین زنگ انقلاب و مانور یاوران انقلاب، با یادآوری جانفشانی‌ها و دستاوردهای امام راحل و شهدا گفت: شما دانش‌آموزان، رویش‌های انقلاب اسلامی هستید. امروزه در فضای مجازی در رابطه با نظام و انقلاب اسلامی سخنهای بسیاری گفته می‌شود؛ برای نمونه اگر همچنان رژیم شاهنشاهی پابرجا بود، نه تنها اتفاقی نمی‌افتاد بلکه اوضاع بدتر هم می شد؛ اگر پهلوی بود امروز هیچی نداشتیم؛ کما اینکه در همان زمان هم چیزی نداشتیم.

امام جمعه شریف‌آباد همچنین اضافه کرد: والدین شهدا گنجینه‌های انقلاب اسلامی هستند و این انقلاب، حاصل جهاد شهداست.

او در ادامه افزود: امام راحل فرشته رحمت خداوند به این انقلاب بوده است و نفس او ایجاد کننده‌ این انقلاب بوده است؛ این انقلاب می‌رود تا به انقلاب جهانی امام عصر(عج) برسد.

در ادامه برنامه، سعید عزیزی، روانشناس و مشاور خانواده، در قالب طنز در رابطه با موضوع واکنشات عصبی و علل به وجود آمدن آن برای دانش‌آموزان صحبت کرد.

سپس دانش‌آموزان با اجرای دست‌های پیشتازان و خواندن سرود همگانی، با مجری‌گری بهزاد فراهانی به ادامه برنامه پرداختند و بعد از اجرای آیین‌های پیشتازان توسط دانش‌آموزان دبستان شهید غلامرضا صادقی، پدر این شهید گرانقدر ضمن تبریک یوم‌الله دهه فجر، خاطراتی از شهید را یادآور شد و اشاره‌ کوتاهی به زندگی هفده ساله‌ شهید کرد و با بیان چند نصیحت به دانش‌آموزان، به سخنان خود خاتمه داد.

سیداصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نیز در این مراسم طی بیاناتی، افزود: شهدای گرانقدر علی‌الخصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادب مقاومت را به ما آموختند؛ ما به وجود پدر و مادر و فرزندان شهدا افتخار می‌کنیم و آنان را ستارگان درخشان انقلاب اسلامی می‌دانیم.

در پایان این مراسم، زنگ انقلاب، به دست پدر شهید غلامرضا صادقی، نواخته شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه عرب‌قرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار