برنامه‌های اداره کل قرآن، عترت و نماز برای ایام‌الله دهه فجر

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همزمان با فرارسیدن چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های این اداره کل برای ایام‌الله دهه فجر را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های اداره کل قرآن، عترت و نماز برای ایام‌الله دهه فجر

میکائیل باقری در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر اداره کل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به واسطه این ایام مبارک فعالیت هایی را در سطح ملی، استانی، منطقه ای و مدرسه ای در دست اجرا دارد که به بخشی از این فعالیت ها اشاره می کنیم.

وی افزود: تمامی برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی و براساس نظر ستاد ملی کرونا در هر استان با توجه به وضعیت آن استان به صورت تلفیقی و با رعایت آیین نامه های بهداشتی برگزار می شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم ما برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت ونماز فرهنگیان در سطح مناطق است.

باقری یادآورشد: یکی از دیگر فعالیت ها این اداره کل برگزاری محافل انس با قرآن کریم است که با حضور قاریان و حافظان بین المللی، ملی ، بومی و محلی در مدارس، مراکز دارالقرآن الکریم، شهرستان ها و مناطق در سراسر کشور برگزار می شود.

وی در خصوص برگزاری محافل انس با قرآن ادامه داد: در هرجایی که شرایط کرونایی اجازه دهد این جلسات به صورت حضوری و اگر شرایط فراهم نباشد به صورت غیر حضوری برگزار می شود و از طریق کانال های مختلف شبکه شاد منتشر و به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: یکی از دیگر فعالیت ها، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است در زمینه های علمی ، فرهنگی و... و به ویژه فعالیت های قرآن، عترت و نماز است که ازطریق 17 پایگاه مجازی در شبکه شاد به تدریج در ایام الله دهه فجر بارگذاری خواهدشد.

وی تصریح کرد: معرفی نخبگان قرآنی دانش آموز به ویژه حافظان قرآن کریم از منظر سبک زندگی و شیوه های تربیتی آنها در کانال های مختلف قرآن، عترت و نماز در شبکه شاد از جمله فعالیت های این اداره کل در ایام الله دهه فجر است.

باقری در خاتمه گفت: برگزاری آیین افتتاحیه حدود 33 مرکز دارالقرآن الکریم و نمازخانه مدارس که با مشارکت خیرین محترم ساخته و تجهیز شده است از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار