مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع سویه جدید کرونا به‌عمل آید

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا دراین استان، خواستار تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع سویه جدید کرونا شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع سویه جدید کرونا به‌عمل آید

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه ستاد کرونای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با توجه به سویه جدید کرونا که متاسفانه بیشتر سنین پایین بویژه دانش آموزان، را مورد تهدید قرار می دهد، بایستی تمهیدات لازم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس بعمل آید.

وی با اشاره به بازدیدهای دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش از مدارس این استان گفت: خوشبختانه وسعت بازدیدها در سطح استان رضایت بخش بوده و بدون شک این بازدیدها تاثیرگذاری خوبی خواهد داشت.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر انتشار سویه جدید کرونا تصریح کرد: واکسیناسیون یک امر ضروروی است و باید تشویق عمومی برای تزریق دز سوم صورت گیرد.

ناصری همچنین خواستار ارتباط مستقیم و پی در پی با دفتر سلامت وزارت و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در مورد مسایل آموزشی و پرورشی شد.

منصور صاحب، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه تا به حال 5 هزار بازدید از مدارس استان بعمل آمده است، گفت: در تمامی این بازدیدها که بر اساس شاخص های تعیین شده دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده، میزان رضایت از اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مدارس در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان خاطرنشان کرد: 95 درصد از فرهنگیان استان دوز اول و 90 درصد دوز دوم را دریافت کرده اند و دانش آموزان استان نیز به ترتیب 94.2درصد دز اول و 82 درصد هم دز دوم را تزریق کرده اند.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان 58 درصد از کارکنان آموزش و پرورش استان واکسن دز سوم را نیز دریافت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار