۹۷ طرح بهزیستی در دهه فجر افتتاح می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل بهزیستی اردبیل از افتتاح و بهره‌برداری از ۹۷ طرح در زمینه‌های گوناگون به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۰ در نقاط مختلف این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
۹۷ طرح بهزیستی در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش اداره کل بهزیستی اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سال گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مجموع ۹۵ عنوان برنامه در مناطق مختلف این استان برگزار می‌شود که مهمترین آنها افتتاح ۶۵ واحد مسکونی است.

وی افزود: ۲۴ واحد از این تعداد در شهرستان اردبیل، ۱۱ واحد در نمین، هفت واحد در گرمی، پنج واحد در پارس‌آباد، سه واحد در اصلاندوز، چهار واحد در مشگین‌شهر، چهار واحد در کوثر، سه واحد در نیر، سه واحد در بیله‌سوار و یک واحد در خلخال تحویل مددجویان می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: ۲۳ مورد صندوق خرد محلی معلولان، چهار مرکز مشاوره تخصصی، سه خانه حمایتی نیمه راهی بیماران روانی مزمن، یک خانه کوچک معلولین ذهنی و یک مرکز آموزش و توانبخشی سالمندان از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

ستاری رایگان بودن خدمات مراکز جامع توانبخشی را از دیگر خدمات به مناسبت دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: خدمات این مرکز شامل فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و گفتاردرمانی در این مناسبت برای عموم رایگان خواهد بود.

وی افزود: دیدار چهره به چهره با مددجویان، بازدید از خانواده‌های زیر پوشش، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، کتابخوانی، برگزاری مسابقه حماسه ظهور با موضوع عکس‌های سلفی از مراسم راهپیمایی، معرفی خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته از طریق شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار