مدیرکل بهزیستی استان اردبیل :

156 نوع خدمات به مددجویان بهزیستی استان اردبیل ارائه می شود

خبرگزاری پانا:مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بهزیستی استان در قالب 156 فعالیت متنوع به بیش از 45 هزار مددجوی تحت پوشش خود خدمات ارائه می کند.

کد مطلب: ۲۹۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، رویا احمدیان در جلسه بررسی مسائل ومشکلات بهزیستی شهرستان کوثر افزود: محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه ها و ماموریت های اصلی بهزیستی است.

وی با تشریح اقدامات و خدمات ارائه شده به مددجویان گفت: در سال جای 958 دانش آموز معلول استان کمک هزینه دریافت کرده اند.

احمدیان با بیان اینکه بیش ار 400 خانوار در شهرستان کوثر از خدمات بهزیستی بهرمند هستند ، اضافه کرد: این شهرستان کلیه اعتبارات اختصاصی را درحوزه بهزیستی جذب کرده است.

وی با تاکید بر لزوم توانمندسازی مددجویان گفت:توانمندسازی مددجویان زمینه ساز خودکفایی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود و از مسئولان انتظار می رود برای فرهنگ سازی و توانمندسازی آنان تلاش کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل پیشگیری اجتماعی، توانبخشی و آموزش، ارائه خدمات رفاهی به جامعه مددجویان را از جمله محور کارها و فعالیت بهزیستی بیان کرد و افزود: بهزیستی در پیشگیری از معلولیت، بحث کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات به آحاد مردم و همچنین توانمند سازی گروه های هدف یک مجموعه پیشرو است.

احمدیان با بیان اینکه مبارزه با آسیب های اجتماعی عزم جدی و بسیج همگانی را می طلبد، ادامه داد: آموزه های دینی و تقویت روح ایمان در جوانان و نوجوانان از راه های موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار