مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۹:

امیدآفرینی و مردمی بودن در اولویت برنامه‌های دهه فجر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه19 در جلسه هماهنگی فعالیت‌های منطقه برای بزرگداشت دهه فجر، یکی از مهمترین وظایف حوزه پرورشی را تبیین چرایی، عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان و نسلی که کمتر با این بزرگترین حادثه قرن بیستم، آشناهستند، دانست و بر امیدآفرینی و مردمی بودن برنامه‌های این ایام تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
امیدآفرینی و مردمی بودن در اولویت برنامه‌های دهه فجر است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19، با حضور اعضای شورای معاونین و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه 19 تهران برنامه های دهه فجر این منطقه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه فجر، شمیم 22 بهمن هر سال را یادآور روزهایی در تاریخ این سرزمین دانست که مردم فهیم ایران اسلامی با زعامت امام راحل حماسه ای را در تاریخ معاصر آفریدند.

وی گفت: بدون تردید امیدآفرینی و مردمی بودن در اولویت برنامه های دهه فجر است، انقلاب اسلامی از جهات مختلف اعتبار و هیمنه قدرت های جهانی غرب و شرق را به چالش کشید و ارزش های نوینی از آنچه که بر نظام سیاسی و فرهنگی حاکم بر آن زمان بود را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد.

وی با ذکر این نکته که یکی از مهمترین وظیفه ذاتی ما تبیین چرایی، عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان و نسلی است که کمتر با این بزرگترین حادثه قرن بیستم آشنایی دارند، افزود: ارزش های نوین در قالب شعارهای انقلابیون و با رهبری حضرت امام راحل و وحدت کلمه مردم توانست این سرزمین را از سیطره استکبار استقلال بخشد.

حنیف نیا افزود: بعد از پیروزی انقلاب نیز آمریکا درک صحیحی از انقلاب مردم ایران نداشت و به همین جهت سعی بر القاء ناکارآمدی نظام سیاسی حاکم کرده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه 19 نیز در تداوم مسیر میراث‌داری از ارزش های انقلاب اسلامی، با حضور در راهپیمایی باشکوه و مردمی 22 بهمن خاطره جانفشانی‌های شهیدان والامقام و آرمانهای انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت تا دیگر بار در پرتو رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، سربلندی و عزت ایران اسلامی را به جهانیان یادآور شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار