آغاز برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی در منطقه19

تهران(پانا)- مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 از برگزاری سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری با رشته‌ها و گرایش‌های مختلف به صورت مجازی در شبکه اجتماعی شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی در منطقه19

جلسه شورای هماهنگی سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری با حضور مهدی شاملو، معاونت پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19، اکبر محمدی، کارشناس فرهنگی هنری، مجتبی چراغ سحر، مدیر کانون فرهنگی - تربیتی و حمیدرضا اظهری کارشناس کانون فرهنگی و تربیتی آفتاب منطقه 19 برگزار شد.

شاملو با تاکید بر لزوم برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری بیان کرد: شیوه‌نامه اجرایی و تعیین ضوابط و راه کارهای اجرایی به مدارس ابلاغ و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری گسترده و پوشش حداکثری دانش‌آموزان در این جشنواره با مدارس انجام شد.
وی تاکید کرد: برگزاری سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری در سال تحصیلی 1400-1399 و با توجّه به شرایط خاص کشور و بیماری کووید‌19 و لزوم رعایت تمامی پروتکل­های بهداشتی و مراقبت از سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان، ضمن تاکید بر اجرای دقیق در رشته‌ها و گرایش‌­های جشنواره که معطوف به شرایط برگزاری غیرحضوری است، به تمامی مدارس ابلاغ شد.
وی افزود: در کلیه گرایشها و رشته های جشنواره امسال تاکید بر اجرای اثر به صورت تک نفره و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مورد انتظار است.
شاملو در پایان بیان کرد: ثبت نام در جشنواره و ارسال آثار در جشنواره فرهنگی هنری کماکان از طریق ثبت اسامی دانش آموزان در سامانه همگام برنامه­‌ریزی شده است و ‌می بایست از این سامانه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار