سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش منصوب شد

تهران (پانا) - اصغر باقرزاده با حکم وزیر آموزش و پرورش، به سمت سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت  پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش منصوب شد

صبح امروز یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه، اصغر باقرزاده به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش منصوب شد.

متن حکم یوسف نوری به شرح زیر است:

جناب آقای اصغر باقرزاده

با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جناب‌عالی، به ‌موجب این ابلاغ به ‌عنوان «سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فساد‌ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.

گفتنی است باقرزاده دارای دکتری مدیریت راهبردی دانش، از دانشگاه عالی دفاع ملی است. وی متولد ۱۳۵۴ در منطقه ۱۹ شهر تهران بوده و دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک اخذ کرده است.

باقرزاده پس از دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی اکتشاف معدن از دانشگاه امیرکبیر به عنوان معلم حق التدریس و در ادامه با معلم رسمی آموزش و پرورش در مدارس تهران مشغول به کار شده است.

در سابقه وی تدریس در مدارس راهنمایی و دبیرستان، معاونت پرورشی مدرسه، مشاوره و راهنمایی آموزشی در دبیرستان‌ها و حضور در ستاد کشوری انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان وجود دارد و مجموعا یش از ۱۰ سال در وزارت آموزش و پرورش مشغول به خدمت بوده است.

باقرزاده کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت آموزشی و تحصیلات عالی خود را در مقطع دکترا در رشته مدیریت راهبردی دانش دانشگاه عالی دفاع ملی گذرانده است.

وی در زمینه‌ معاونت پرورشی به عنوان مشاور اجرایی و مدیر روابط عمومی مشغول به کار شده و مدتی نیز مسئولیت آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عهده داشته است.

پیش از این تصدی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، معاون آموزش و پژوهش دانشکده دین و رسانه صدا و سیما بوده است.

برنامه سازی در رادیو و تلویزیون و مسئولیت گروه‌های تولیدی شبکه قرآن سیما، سابقه حضور در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، تدریس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز صدا و سیما از دیگر سوابق کاری و اجرایی وی است.

باقرزاده برخی عناوین درسی از جمله مدیریت دانش با رویکرد تجربه نگاری، تعلیم و تربیت اسلامی، اخلاق اسلامی، روش تحقیق و مدیریت راهبردی را در مراکز همچون دانشکده دین و رسانه، مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، دانشگاه امام سجاد علیه السلام، مراکز استانی صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تدریس کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار