بازمهندسی فعالیت های پیشتازان اولویت امروز سازمان دانش آموزی است

ارومیه (پانا) – معاون سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی بازمهندسی فعالیت های پیشتازان را اولویت امروز سازمان دانش آموزی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۱۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی فعالیت های پیشتازان اولویت امروز سازمان دانش آموزی است

کارگاه هم افزایی و ارتقای دانش تشکیلاتی مربیان شهرستان چایپاره با حضور امام جمعه، رییس آموزش و پرورش و مربیان شهرستان چایپاره و همچنین معاون سازمان دانش آموزی استان در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی امام جمعه شهرستان چایپاره در این نشست با اشاره به نقش مربیان پرورشی در ارتقای سطح آگاهی جامعه و دانش آموزان گفت: در جامعه ای که علم و دانایی، محور توانمندی و توسعه جوامع بشری باشد ارتقای کیفی آموزش و تربیت نسلی پرسشگر و خلاق امری ضروری است.توسعه کمی و کیفی آموزش، توسعه مشارکت عمومی، ارتقای سلامت و بهسازی منابع انسانی باید مهمترین اولویت های کاری آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: نباید مسائل تربیتی و نیازهای فردی و اجتماعی دانش‌آموزان را نادیده گرفت، زیرا هدف از آموزش صرفا نمره گرفتن و یادگیری یکسری مطالب و موضوعات درسی که بعد از مدتی به دست فراموشی سپرده می‌شود نیست بلکه سازگاری فرد با محیط و شناخت صحیح محیط خواهد بود.

حسن عطارد مدیر آموزش و پرورش شهرستان چایپاره نیز در جلسه با تأکید بر لزوم دانش افزایی مربیان در طی سال تحصیلی گفت: مربیان و معاونین فعال در حوزه پرورشی اطلاعات خود را در موضوعات مختلف با وضعیت عمومی دانش آموزان و جامعه متناسب کنند و این دوره ها می توانند در این خصوص بسیار مفید باشند.

داریوش پرنیان معاون سازمان دانش آموزی استان نیز در ادامه این جلسه به موضوع بازمهندسی فعالیت های تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: بازمهندسی فعالیت های پیشتازان اولویت امروز سازمان دانش آموزی است ؛ برنامه هاى سازمان دانش آموزى با تغییرات گسترده و مشهود و البته تقویت شده برنامه ریزى شده اند و اجراى مطلوب این برنامه ها مورد انتظار و مطالبه جدى هستند.

وى گفت: در وضعیت امروزى جامعه باید فعالیت هاى تشکیلاتى و گروهى به صورت سازمان یافته مورد توجه قرار گیرند که سازمان دانش آموزى با توجه به تجربه و برنامه ریزى هاى موجود، یکى از بهترین و مهمترین مجرى هاى این مهم است.

پرنیان افزود: امسال انتخابات مجلس دانش آموزى و همچنین مجامع دانش آموزان و مربیان را خواهیم داشت، استان آذربایجان غربى در طى سه دوره اخیر مجلس دانش آموزى داراى کرسى در هیئت رییسه بوده ، برنامه ریزى هاى مناطق و شهرستان ها نیز براى انتخابات به نحوى باشد که دانش آموزان با مستعد،علاقه مند و با مهارت در این مجرا قرا گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار