دهه فجر فرصتی برای اندیشیدن به ارزشهاست

تهران (پانا) – مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ در جلسه هماهنگی فعالیتهای منطقه برای بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اجرای برنامه های فرهنگی در این زمینه را تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزشهای والای اسلام ناب محمدی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۱۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر فرصتی برای اندیشیدن به ارزشهاست

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، این جلسه با حضور یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، داود اماموردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمد خدایاری؛ مسئول بسیج منطقه٢٢، محمد قطرانی؛ مسئول بسیج منطقه، ابوالقاسم اکبری؛ کارشناس کارپردازی و کارشناس مسئولان حوزه معاونت پرورشی در سالن فرهنگ منطقه برگزار شد.

شهبازبیگی در این جلسه اهمیت برگزاری باشکوه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبیین کرد و گفت: «دهه فجر فرصتی برای اندیشیدن به ارزشهاست و اجرای برنامه های فرهنگی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزشهای والای اسلام ناب محمدی است. همچنین بزرگداشت ایام دهه فجر در حقیقت شکرگزاری این نعمت بزرگ است و نیز هم پیمانی با شهدای عزیز و والامقامی است که در این راه از جان شیرین خود گذشتند.»

در ادامه داود اماموردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، گفت: «حوزه پرورشی کاملا آمادگی دارد مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر را به نحو مطلوب و شایسته به انجام رساند.»

سپس همکاران پیشنهادات خود را بیان و تصمیماتی درباره چگونه برگزاری و گرامی داشت ایام دهه فجر مصوب شد که نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، مراسم غبارروبی گلزار شهدا و ... از جمله این مصوبات بود.

در پایان شهبازبیگی حضور فعال و پرنشاط همه همکاران را برای اجرای هرچه باشکوه تر مراسم خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار